| کد خبر: 160820 |

◄ توکاریل می تواند بازوی قدرتمند فولاد مبارکه باشد

اعتقاد ما این است که فولاد مبارکه یکی از کلیدی ترین و مهم ترین صنایع خاورمیانه درزمینه صنعت فولاد است و توکاریل یکی از مجموعه هایی است که خود را موظف به انجام خدمات برای فولاد مبارکه می داند.

تین نیوز

شرکت توکاریل با داشتن بالاترین ظرفیت در حمل بار بین شرکت های بخش خصوصی باری، به عنوان واسطه حمل بار با کارخانه ها و شرکت های مهم تولیدی در کشور است. این شرکت ریلی با در اختیار داشتن ناوگانی بالغ بر 1706 دستگاه واگن لبه بلند شش محوره، قابلیت حمل سالیانه بیش از 10 میلیون تن مواد معدنی(کنسانتره وگندله آهن) را در شبکه ریلی کشور دارد.

به گزارش تین نیوز، توکاریل با حمل 35 درصدبار معدنی ریلی کشور بالاترین رتبه را بین شرکت های ریلی به خود اختصاص داده است. شرکت توکاریل فعالیت خود را در زمینه حمل و نقل ریلی از اواخر سال 1383 آغاز نمود.

این شرکت با استفاده از 1706 دستگاه واگن لبه بلند شش محوره قادر است سالانه 8 میلیون تن مواد خام را از معادن به مقصد مجتمع فولاد مبارکه حمل کند. از همین رهگذر، مدیرعامل توکاریل درخصوص همکاری های این شرکت با فولاد مبارکه گفت: خوشبختانه تعامل ما با فولاد مبارکه بسیار خوب است چراکه اعتقاد داریم توکاریل می تواند یکی از بازوهای بسیار قدرتمند فولادمبارکه باشد.

محسن سعیدبخش درباره فعالیت های توکاریل و همکاری با فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: توکاریل یکی از مجموعه هایی است که خود را موظف به انجام خدمات برای فولاد مبارکه می داند.

مدیرعامل توکاریل در ادامه افزود: اعتقاد ما این است که فولاد مبارکه یکی از کلیدی ترین و مهم ترین صنایع خاورمیانه درزمینه صنعت فولاد است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه توکاریل در استراتژی که مدیران فولاد مبارکه برای حمل محصول و مواد خود در نظر گرفته اند نقش دارد، اظهار داشت: بنابراین ما تعامل را در چارچوب قوانین و ضوابطی که در این زمینه وجود دارد رعایت کرده ایم.

سعیدبخش در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعامل ما با فولاد مبارکه بسیار خوب است چراکه اعتقادداریم توکاریل می تواند یکی از بازوهای بسیار قدرتمند فولاد مبارکه باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.