| کد خبر: 160611 |

در دیدار مدیرعامل رجا و معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد مطرح شد:

◄ تاکید بر همکاری همه شرکت های ریلی با مطبوعات

شرکت رجا به‌عنوان بزرگ ترین شرکت ریلی مسافری کشور علی رغم مشکلات متعدد مالی، تلاش کرده با اجرای طرح توزیع روزنامه ها و نشریات در داخل قطارها حمایت ویژه‌ای از جامعه مطبوعاتی کشور داشته باشد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت حمل ونقل ریلی رجا به منظور همکاری های بین سازمانی با معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با محمد سلطانی فر دیدار و گفت وگو کرد.

 به گزارش تین نیوز، طرفین در این دیدار ضمن بررسی همکاری های گذشته درخصوص تأمین روزنامه ها و نشریات در قطارها، به زمینه های توسعه این همکاری ها پرداختند.

 معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه با بیان راهکارهای توسعه ای برای مشارکت بیشتر مطبوعات در طرح توزیع داخل قطارها گفت: یکی از مواردی که باید به آن پرداخته شود، ورود نشریات محلی و استانی به این طرح است.

 سلطانی فر با اشاره به موضوع تهاتر در دستور کار دولت برای سال 1397 گفت: در این زمینه می توان در قالب تهاتر همکاری های رسانه ای و خدماتی را برای رسانه ها و خبرنگاران در نظر گرفت.

 محمد رجبی، مدیرعامل شرکت رجا نیز در این جلسه با قدردانی از همکاری های معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد گفت: شرکت رجا به عنوان بزرگ ترین شرکت ریلی مسافری کشور علی رغم مشکلات متعدد مالی، تلاش کرده با اجرای طرح توزیع روزنامه ها و نشریات در داخل قطارها حمایت ویژه ای از جامعه مطبوعاتی کشور داشته باشد.

 رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل ریلی و خدمات وابسته خاطرنشان کرد: تلاش انجمن این است تا با ایجاد زمینه های لازم و شرایط مناسب، تمام شرکت های ریلی در این طرح مشارکت داشته باشند.

 محمد رجبی ابراز امیدواری کرد با رفع موانع مالی رجا و سایر شرکت های ریلی امکان همکاری های بیشتر با معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی همچنین جامعه مطبوعاتی و رسانه ای کشور فراهم شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.