| کد خبر: 160466 |

◄ اعلام زمان فروش بلیت های نوروزی «رجا»

برنامه نوروزی سال 1397 شرکت رجا از 25 اسفند 96 آغاز خواهد شد و تا 15 فروردین 97 ادامه خواهد داشت. تعداد 50 قطار بین شهری رجا نیز روزانه به شهرهای مختلف کشور سیر خواهد داشت.

تین نیوز

با آغاز سال جدید، در هر گوشه ای از دنیا بازار سفر و مسافرت داغ می شود. نوروز هرسال برای ما ایرانی ها هم فرصتی است برای تمدد اعصاب به وسیله سفر. در این میان، دست کم چندسالی است که مسافران به نحوه انتخاب وسایط نقلیه برای انجام سفر نیز توجه دارند. چراکه ایجاد تنوع و استقبال از ایجاد شرایط جدید به یکی از راه های تفریح کردن تبدیل شده است.

به گزارش تین نیوز، آژانس های مسافرتی، شرکت های حمل ونقلی و ارگان های دولتیِ زیرمجموعه حمل ونقل هرساله در تلاش اند که از سیستم حمل ونقلی، زیربنا و روبنا تا کیفیت ارائه خدمات برای تسهیل سفر مردم در ایام نوروز هر روز با افزایش سطح کیفی به ارائه خدمات بپردازد.

شرکت حمل ونقل ریلی رجا به عنوان بزرگترین شرکت ریلی مسافری در بخش خصوصی، با اطلاع از خواسته مردم برای داشتن یک سفر ریلیِ خاطره انگیز در ایام نوروز، خدمات خود را برای انتشار در پایگاه خبری-تحلیلی تین نیوز، به شرح زیر ارائه کرده است:

با توجه به اینکه با اعلام شرکت راه آهن، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری رجا برای نوروز سال 97، همزمان به صورت اینترنتی و حضوری از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 15 بهمن ماه 96 آغاز می شود، شرکت رجا نیز براساس برنامه ریزی های انجام شده در روز یکشنبه 15 بهمن ماه 96، تنها فروش بلیت قطارهای مسافری محور تهران – مشهد را عرضه خواهد کرد و بلیت سایر محورها را در ساعت 8 صبح روز دوشنبه 16 بهمن به فروش خواهد رساند.

 بنابر برنامه ریزی صورت گرفته، برنامه نوروزی سال 1397 این شرکت از 25 اسفند 96 آغاز خواهد شد و تا 15 فروردین 97 ادامه خواهد داشت. تعداد50 قطار بین شهری رجا نیز روزانه به شهرهای مختلف کشور سیر خواهد داشت.

مسافران قطارهای رجا می توانند به طریق غیرحضوری (اینترنتی، اپلیکیشن های موبایل و از طریق شماره تلفن 1539) یا با مراجعه حضوری به نمایندگی های مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور، اقدام به خرید بلیت کنند.

لازم به ذکر است که برای صدور بلیت به صورت غیرحضوری درج کد ملی و تاریخ تولد مسافران در برگه های بلیت و ارائه اصل کارت ملی، بعد از دریافت بلیت و در زمان مراجعه به آژانس برای انجام سفر الزامی است.

همچنین هموطنان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای شرکت رجا شامل نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و... می توانند به صورت شبانه روزی با سامانه اطلاع رسانی این شرکت با شماره تلفن 1539 تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند. شماره پیامک 3000139 شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.