| کد خبر: 159562 |

◄ متولدین دهه فجر، از «رجا» تخفیف می‌گیرند

در آستانه سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برای سومین سال پی در پی، طرح تسهیلات سفر رجا با عنوان «رهپویان فجر» برای متولدین دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.

تین نیوز

در آستانه سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برای سومین سال پی در پی، طرح تسهیلات سفر رجا با عنوان «رهپویان فجر» برای متولدین دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز از روابط‌عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، معاون اجرایی شرکت حمل ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا بزرگ‌ترین شرکت خدمات مسافری ریلی کشور و پیشرو در ارائه‌ خدمات نوین به مسافران، در راستای بزرگداشت سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر دارد در بازه زمانی یکم تا بیست و دوم بهمن ماه سال‌جاری مصادف با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، تسهیلات سفر را برای هموطنان عزیز با عنوان «رهپویان فجر» ارائه کند.

محمدرضا شناسنده گفت: در قالب این طرح، ۳۰ درصد تخفیف برای متولدین ۱۲ الی ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۵۷ و ۲۰ درصد تخفیف به متولدین ۱۲ الی ۲۲ بهمن‌ماه سال‌های پس از ۱۳۵۷ که قصد سفر در بازه حرکتی یکم تا بیست و دوم بهمن ماه سال‌جاری را دارند، ارائه می‌شود.

وی اعلام کرد: تخفیفات مزبور بدون هیچ‌گونه مراحل اداری و بدون محدودیت مسیر تنها به شرط وجود ظرفیت فروش در سامانه آنلاین فروش بلیت، انجام می‌شود. معاون اجرایی شرکت رجا در خصوص نحوه دسترسی به بلیت‌های تخفیف‌دار مذکور تاکید کرد: در تمامی قطارهای شرکت رجا و از طریق خرید با کلیه روش‌های فروش بلیت، با درج اطلاعات تاریخ تولد و کد ملی، بلیت‌ها در دسترس متقاضیان خواهد بود.    

محمدرضا شناسنده خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به بهره‌مندی از مزایای این طرح می‌توانند علاوه‌بر مراجعه به نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور، از طریق سایت اینترنتی شرکت رجا به نشانیwww.raja.ir و اپلیکیشن‌های فروش این شرکت اقدام کرده یا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و نحوه ‌ارائه‌ درخواست با سامانه‌ ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن ۱۵۳۹ (از سراسر کشور) تماس بگیرند.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.