| کد خبر: 158930 |

◄ نیاز کشور به توسعه 15 هزار کیلومتری خطوط آهن

با عنایت به نیاز کشور به توسعه 15 هزار کیلومتری خطوط آهن، نیاز به ریل آهن برای تامین آن، حدود یک میلیون و 800 هزار تن برآوُرد می شود که در نهایت تحقق این امر می‌تواند، تحول عظیمی را در عرصه تولید و اشتغالزاییِ کشور ایجاد کند.

تین نیوز

حمل و نقل معطوف به عرصه های گوناگونی همچون دریایی، هوایی و زمینی می‌شود که در بخش زمینی یکی از بخش های حائز اهمیت و اساسی به حمل و نقل متکی بر خطوط آهن و یا همان ریل باز می‌گردد.

به گزارش تین‌نیوز، علی روح الامین کارشناس مسائل اقتصادی با بیان لزوم توسعه هر چه بیشتر حمل و نقل ریلی در کشور اظهار کرد: این امر،در سند چشم انداز 1404 کشور نیز لحاظ شده و با عنایت به ماموریت تعیین شده در این خصوص، انتظار می رود با توجه هر چه بیشتر راهکار های تحقق این امر خطیر مورد تبیین قرار گیرد و در فرآیند اجرا نیز عنایت فزآینده تری به این مقوله تعیین کننده شود.

وی افزود: انتظار می رود در شرایطی که در سند چشم انداز 1404 بر ضرورت توسعه 15 هزار کیلومتری خطوط آهن تاکید شده؛ انرژی هر چه بیشتری برای تحقق و حصول این امر لحاظ شود و آنچنان که مسئولان و دستگاه های ذی‌ربط بر ضرورت توسعه خطوط ریلی تاکید می ورزند به همان میزان بستر تزریق و تخصیص اعتبارات هر چه بیشتر برای تحقق این امر نیز حاصل شود.

براساس گزارش باشگاه خبرنگاران؛ جوان روح الامین تصریح کرد: با عنایت به نیاز کشور به توسعه 15 هزار کیلومتری خطوط آهن، نیاز به ریل آهن برای تامین آن، حدود یک میلیون و 800 هزار تن برآوُرد می شود که در نهایت  تحقق این امر می‌تواند، تحول عظیمی را در عرصه تولید و اشتغالزاییِ کشور ایجاد کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    امیدواریم دولت از حجم خود بکاهد حداقل اجازه رشد ندهد و بودجه عمران افزایش دهد ، اگر عمران رونق بگیرد و صنایع بسیاری رونقخواهد گرفت اگر در کشوری سازندگی رونق بگیرد نسل جوان هم خودبخود به اینده امیدوار تر خواهند شد. کار اشتباهی که دولت کرد اول پروژه ها تعطیل معلق کرد همین باعث نا امیدی کشور شد ، چرا بعضی قلیل از عوامل ارتجاع گذشته یاد کردند نمونه گفته شده راه اهن شمال جنوب ایران در طی چند سال ساخته شده ولی وقتی میبیند الان مثلا راه اهن های مختلف مثلا رشت تبریز اردبیل ، ازادراه تهران شمال برقی شدن تهران مشهد فقط ۲۰ سال هست درجا میزند جالب طول انها ۲۰۰ کیلومتر بعضا بیشتر نیست باید حق بدهیم عده کثیری نا امید از پیشرفت دولت میشوند ،بالاخره سطح فناوری الان با ۸۰ سال پیش قابل مقایسه نیست. مسئولان غیرت بخرج بدهند با غیرتی اسلامی ایرانی اشتباه بودن این تفکر به مردم ثابت کنند با افتتاح با کیفیت و سریع پروژه ها ، تا روحیه امید دوباره به ملت برگردد ، در نامیدی مردم بیگانگان بیشترین استفاده میبرند، بییایم مسئولان فاسد و ناکارامد فیلتر و اخراج کنیم تا پیشرفت چرخ های کشور با سرعت بچرخد مدیران فاسد و ناکارامد خود ترمز چرخیدن چرخ توسعه کشور هستند