| کد خبر: 158911 |

◄ راه‌آهن دو خطه زنجان-قزوین در انتظار تأمین اعتبار

نمایندگان استان زنجان پیگیر تأمین اعتبار مورد نیاز پروژه دوخطه شدن مسیر ریلی قزوین ـ زنجان هستند.

تین نیوز

نمایندگان استان زنجان پیگیر تأمین اعتبار موردنیاز پروژه  دوخطه شدن مسیر ریلی قزوین ـ زنجان

هستند.

به گزارش تین‌نیوز، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر دوخطه شدن مسیر ریلی قزوین ـ زنجان را گامی مهم و تاثیرگذار در زمینه توسعه استان زنجان و منطقه شمال‌غرب کشور عنوان کرده و می‌گوید: با بهره‌برداری از این طرح، حمل بار و مسافر توسط ناوگان ریلی شمال‌غرب کشور افزایش می‌یابد.

علی وقف‌چی به پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین اشاره کرده و می‌افزاید: نمایندگان استان زنجان پیگیر تأمین اعتبار مورد نیاز این پروژه هستند.

وی با اشاره به اینکه پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین باید هر چه زودتر به اتمام برسد، تصریح می‌کند: مکاتبات لازم برای تأمین و تخصیص اعتبار این پروژه صورت گرفته و استاندار زنجان و نمایندگان استان در مجلس نیز پیگیر تأمین به‌موقع اعتبار مورد نیاز پروژه هستند.

براساس گزارش خبرگزاری مهر، وقف‌چی با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین شاخص‌های توسعه‌یافتگی هر کشوری، توجه به بخش حمل و نقل است، اضافه می‌کند: توجه به توسعه ناوگان ریلی باعث توسعه اقتصادی می‌شود و برای تحقق این امر مهم، تلاش لازم را انجام می‌دهیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    دولت بودجه عمران افزایش دهد توی همین زنجان میدان معروف شهر مملو از جمعیت معترض بود لذا کشور توان کاهش بیش از حد بودجه عمران ندارد، ریل برای بسیاری از شهرهای کشورمان نماد امنیت ، نماد رونق گردشگری ، نماد ورود صنایع سنگین هست لذا باید توسعه صنعتی الویت کشور شود ، ببینید مردم هم امروز متحول شدند دیگر حساس به اشتغال رشد تولید عمران و ریل راه شدند