| کد خبر: 158350 |

انتخاب راهبران برتر قطارهای «رجا»

بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، از برترین شرکت‌های راهبری قطارهای رجا تقدیر شد.

تین نیوز

بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، از برترین شرکت‌های راهبری قطارهای رجا تقدیر شد.

به گزارش تین‌نیوز از روابط‌عمومی شرکت‌های راهبری قطارهای رجا، مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اظهار کرد: تمام اهداف و برنامه‌های رجا ازاین‌گونه اقدامات، ارائه‌ی خدمات بهتر و باکیفیت به مشتریان همچنین بهبود مستمر رضایت آنان است.

محمد رجبی با اشاره به نحوه‌ ارزیابی‌ها و نتایج به‌دست‌آمده در خصوص شرکت‌های راهبری گفت: استانداردهای مربوط به خدمت‌رسانی ما باید در مقایسه با شرکت‌های داخل کشور انجام گیرد و نباید آن را با شرکت‌های بین‌المللی مقایسه کنیم.

وی افزود: اعتبار ما زمانی بالا می‌رود که شرکت بازرسی حس مشترکی از داخل قطارها هم داشته باشد و اگر سطح تسلط بالا باشد، بالطبع نتایج به‌دست‌آمده هم خوب خواهد بود.

رجبی با اشاره به اهمیت شفاف‌سازی در فعالیت‌های هر شرکت گفت: اگر حوزه‌ فعالیت شرکت‌های راهبری شفاف نباشد این شرکت‌ها دچار مشکل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت رجا هم‌چنین بابیان شدید بودن فضای رقابتی میان شرکت‌های ریلی و همین‌طور در مقایسه با هواپیما افزود: برای این‌که بتوانیم در این فضای به‌شدت رقابتی موفق باشیم باید خدمات جایگزین داشته باشیم که قابل‌رقابت باشد.

رجبی تأکید کرد: باید مطلوبیت و امکانات مناسب فراهم کنیم تا قطار به‌عنوان یک هتل روان شبانه، جذابیت‌های لازم را برای جلب مشتری داشته باشد.

وی با قدرانی از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه شرکت‌های راهبری، از آن‌ها خواست با توجه به نتایج ارزیابی‌های صورت گرفته نسبت به تقویت نقاط ضعف خود همت کرده و جدیت بیشتری داشته باشند و نقاط قوت هر شرکت هم برای انتقال تجربیات و بهره‌گیری شرکت‌های دیگر ارائه شود، ضمن این‌که در این زمینه هم‌افزایی هم داشته باشند.

مدیرعامل شرکت رجا افزود: این حوزه محل ارتزاق ماست و باید در جهت بهبود مستمر، جلب رضایت مشتری و درآمدزایی حرکت کنیم همچنین با تلاش دوجانبه و همت مضاعف زمینه‌های رفع موانع و دغدغه‌ها را فراهم آوریم.

در پایان این مراسم با حضور مدیران عامل رجا و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، جوایز و لوح برتر شرکت‌های راهبری قطارهای رجا اهدا شد.

بر اساس نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از میان 8 شرکت راهبری ارزیابی‌شده، شرکت سیمرغ آهنین رتبه برتر و شرکت‌های آهو دشت غزال، چرخ ریل، ماربین و راهیان عصر دایا به‌صورت مشترک در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.