| کد خبر: 156726 |

◄ تاثیر هنرمندان در فرهنگ‌سازی استفاده از قطار

سعید رسولی عضو هیأت مدیره راه‌آهن معتقد است کیفیت خدمات ریلی بهترین تبلیغ برای راه‌آهن است و هنرمندان در جریان برگزاری جشنواره فیلم می‌توانند به گسترش فرهنگ استفاده از قطار کمک کنند.

تین نیوز

سعید رسولی عضو هیئت‌مدیره راه‌آهن معتقد است: کیفیت خدمات ریلی بهترین تبلیغ برای راه‌آهن است و هنرمندان در جریان برگزاری جشنواره فیلم می‌توانند به گسترش فرهنگ استفاده از قطار کمک کنند.

 سعید رسولی با اشاره به برگزاری رویداد هنری جشنواره فیلم و عکس راه‌آهن که برای اولین بار در صنعت ریلی کشور اتفاق می‌افتد اشاره کرد: ارائه کیفیت بهتر خدمات و بهبود عملکرد نیروی انسانی و قطارها بهترین نوع تبلیغ است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی راه‌آهن ادامه داد: با توسعۀ قطارهای گردشگری و سرعت پایین آن‌ها و همچنین توقف در بعضی از مسیرهایی که در حالت عادی این امکان وجود ندارد، سعی کردیم تا طبیعت مناطقی که شاید تا پیش‌ازاین کمتر توجه می‌شد را به مردم و دوستداران محیط‌زیست نشان دهیم.  

رسولی قطار را در کنار پایین بودن سرعت آن دارای مزیت‌هایی چون کاهش هزینه، استفاده از مناظر زیبا و حضور گرم خانواده در کنار هم  عنوان کرد و اظهار داشت: مطرح‌شدن این موارد نیاز به فرهنگ‌سازی دارد و هنرمندان می‌توانند در قالب موضوعات مطرح‌شده در جشنواره به آن‌ها بپردازند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن، او در مورد  مدیران ارشد مجموعه راه‌آهن به مقولۀ هنر و حمایت از آن‌ها برای تولید آثاری در حوزۀ ریلی گفت: حمایت مدیرعامل و هیأت مدیره راه‌آهن از جریان هنری که چند وقتی است در مجموعه وجود دارد، مثبت است و امیدواریم در تازه‌ترین جلسه شورای اطلاع‌رسانی، برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره تصمیمات مهمی را اتخاذ کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.