| کد خبر: 156116 |

◄ تخفیف بلیت‌های رجا برای اسامی محمد، احمد و صادق

به مناسبت ایام مبارک ماه ربیع‌الاول و در آستانه میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، طرح تسهیلات سفر با قطارهای رجا برای افرادی که نام‌شان محمد، احمد و صادق است، اجرا می‌شود.

تین نیوز

به مناسبت ایام مبارک ماه ربیع‌الاول و در آستانه میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، طرح تسهیلات سفر با قطارهای رجا برای افرادی که نام‌شان محمد، احمد و صادق است، اجرا می‌شود.

روابط‌عمومی و امور بین‌الملل رجا با اعلام این خبر افزود: شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا بزرگترین متولی خدمات مسافری ریلی کشور و پیشرو در ارائه خدمات به مسافران، برای نخستین بار در بخش ریلی مسافری، تخفیفات هوشمند وابسته به نام افراد را اعمال کرده است.

در قالب این طرح که با عنوان «میلاد» نام‌گذاری شده، در روز 15 آذر ماه مقارن با ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع)، کلیه افرای که نامشان مزین به اسامی‌ای همچون محمد، احمد و صادق است 30درصد تخفیف در قطارهای رجا دریافت می‌کنند. 

فروش بلیت با تسهیلات مزبور از تاریخ اول آذرماه آغاز شده و تا 15 آذرماه ادامه خواهد داشت. تخفیفات مزبور بدون هیچ‌گونه مراحل اداری، در تمامی قطارهای شرکت رجا و با خرید از کلیه روش‌های فروش بلیت (وبسایت رجا- نمایندگی‌های فروش- اپلیکیشن تلفن همراه و مرکز فروش تلفنی 1539) به متقاضیان تعلق می گیرد.

شرکت رجا به منظور آگاهی هموطنان گرامی از آخرین تخفیفات اعمال شده برای سفر با قطارهای این شرکت، سامانه اطلاع‌رسانی «سفر ارزان» را بر روی شبکه تلگرامی به نشانی safararzan1539@ ایجاد کرده تا متقاضیان سفر با قطارهای رجا بتوانند از این تسهیلات برخوردار شده و از قطارهای گوناگون برای سفر استفاده کنند.

هموطنان گرامی برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، نشانی مراکز مجاز فروش و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ١٥٣٩ تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.