| کد خبر: 153535 |

اختصاص ۸۲ قطار برای انتقال زائران اربعین حسینی

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت: ۸۲ قطار با حدود ۴۴ هزار صندلی را به‌منظور جابه‌جایی زائران اربعین حسینی در نظر گرفته‌ایم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت: ۸۲ قطار با حدود ۴۴ هزار صندلی را به‌منظور جابه‌جایی زائران اربعین حسینی در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی رجا، محمد رجبی در بازدید از بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره سرمایه‌گذاری برای نوسازی و بازسازی ناوگان حمل‌ونقل ریلی، بیان کرد: ۸۲ قطار با حدود ۴۴ هزار صندلی را به‌منظور جابه‌جایی زائران اربعین حسینی در نظر گرفته‌ایم و این تعداد قطار در نیمه اول به سمت خرمشهر و در نیمه دوم بالعکس حرکت می‌کنند که امیدواریم با افزایش تعداد ناوگان بسیاری از مشکلات حل شود.

وی اظهار کرد: حدود ۱۶۰۰ میلیارد تومان برای مدت سه سال برای نوسازی و بازسازی ناوگان حمل‌ونقل ریلی اختصاص یافته است و این شرکت ۳۲۰ واگن انبوه بر اتوبوس را به‌دلیل عمر بالای ناوگان و به‌منظور نوسازی واگن از رده خارج کرده است.

رجبی افزود: سال گذشته مناقصه‌ای برگزار شد و در آن مناقصه به‌منظور نوسازی حمل‌ونقل ریلی بودجه‌ای بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شد.

وی با اشاره به اینکه در این مناقصه فاینانسور‌های (حامی) خارجی نیز حضور دارند، گفت: هشت کنسرسیوم متشکل از فاینانسور و برند‌های خارجی و تولیدکننده داخلی انعقاد قرارداد داشتند. مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا درباره برگزاری بیست‌وسوم نمایشگاه مطبوعات نیز اظهار کرد: مردم استقبال خوبی از این نمایشگاه داشتند که این نشان از انگیزه و اشتیاق مردم به رویداد‌های خبری است.

رجبی تصریح کرد: شرکت ملی حمل‌ونقل ریلی رجا تعامل خوبی با رسانه‌ها دارد و با اعتماد به خبرگزاری‌ها نگاه می‌کند و همواره از آن استقبال می‌کنیم.


 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.