| کد خبر: 152329 |

◄ واکنش بخش خصوصی به ایجاد هلدینگ کمپانی راه‌آهن

ین نیوز/ در پی انتشار خبر تصمیم شورای راهبری تحول سازمانی راه آهن ج .ا.ا برای ایجاد هلدینگ کمپانی دولتی در ماهنامه ترابران (ماهنامه اقتصاد ترابری ایران) با عنوان «برنامه‌ریزی برای تاسیس هلدینگ کمپانی دولتی توسط شرکت راه‌آهن / زنگ خطری برای بخش خصوصی؟» انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و خدمات وابسته واکنش نشان داد.

تین نیوز

انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و خدمات وابسته در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر تصمیم شورای راهبری تحول سازمانی راه‌آهن برای ایجاد هلدینگ کمپانی دولتی در کانال تلگرامی خود پیشنهاداتی در این باره ارائه کرد.

انجمنصنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و خدمات وابسته در کانال تلگرام خود نامه‌ای را که با موضوع و محتوای اهم انتظارات و پیشنهادات انجمن در خصوص طرح تحول ساختاری حمل‌ونقل ریلی در تیرماه 96 به ریاست شورای راهبری تحول سازمانی راه‌آهن تسلیم کرده بود، منتشر کرد.  

انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و خدمات وابسته که در سوم تیرماه 96 با شورای مذکور تشکیل جلسه داده و پیشنهادات بخش خصوصی را در جهت اجرای اصل 44 قانون اساسی رسماً اعلام کرده بود، انتظار اتخاذ چنین تصمیمی را از سوی راه‌آهن نداشت.

در بخشی از این نامه رئیس هیئت‌مدیره انجمن پس از اشاره به نص صریح اصل 44 قانون اساسی، افزایش گستره وظایف و مسئولیت‌های دولت در حمل‌ونقل بار و مسافر و تشکیل شرکت‌های صد در صد دولتی زیر مجموعه شرکت راه‌آهن در بخش حمل بار ومسافر را مغایر با اصل 44 قانون اساسی دانسته و در نهایت پیشنهاد می‌کند که به منظور افزایش تعامل بین بخش دولتی وبخش‌خصوصی، در ساختار جدید صنعت ریلی و شرکت راه‌آهن جایگاهی برای حضور نمایندگان انجمن به ویژه در کمیته مشورتی مجمع و هیئت مدیره شرکت راه‌آهن، لحاظ شود.     

تصویری از نامه انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و خدمات وابسته به شورای راهبری تحول سازمانی راه‌آهن که در کانال تلگرام رسمی انجمن منتشر شده‌است.

photo_2017-10-22_15-55-03 1

photo_2017-10-22_16-03-44 1

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.