| کد خبر: 152132 |

◄ اقدامات ایمنی رجا برای فصل سرما

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در آستانه فصل سرما بویژه برای زمستان، اقدامات و تمهیدات لازم ایمنی و فنی را برای پیشگیری از بحران احتمالی در فصل سرما آغاز کرد.

تین نیوز

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در آستانه فصل سرما بویژه برای زمستان، اقدامات و تمهیدات لازم ایمنی و فنی را برای پیشگیری از بحران احتمالی در فصل سرما آغاز کرد.

روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: این شرکت همانند سال‌های گذشته، اقدامات پیشگیرانه لازم در صورت مواجهه با شرایط بد آب‌وهوایی در کشور را برای جابه‌جایی مسافران  اتخاذ کرده است.

در همین راستا بخش‌های فنی این شرکت با توجه به احتمال بروز حوادث طبیعی در فصل سرما، همانند گذشته اقدامات موثری را برای آمادگی در برابر تغییر ویژه آب‌وهوا در زمستان مثل یخ‌بندان، مه‌گرفتگی و بارش برف و باران براساس وضعیت آب‌وهوایی هر منطقه پیش‌بینی کرده است.

برای جلوگیری و پیشگیری از بروز مشکل و اتفاقات پیش‌بینی نشده، اقدامات گوناگونی شامل: بازدیدهای دوره‌ای از قطارها، سرویس و رفع عیوب، تعویض قطعات معیوب، بررسی و بادگیری قطعات برقی و...، نظافت و مرتب‌سازی، گازوئیل‌کاری و روانکاری واگن‌ها صورت گرفته است.

 همچنین آموزش و تذکرات لازم به رؤسای قطار، مهمانداران، مأموران فنی و برقی و دیگر عوامل ذی‌ربط درخصوص نحوه عملکردشان در هنگام تشدید عوامل جوی در مناطق مختلف از دیگر تمهیدات و راهکارهای آماده‌سازی‌های این شرکت در زمستان است.

در سال‌های گذشته با وجود سرما و یخ‌بندان شدید و مختل شدن شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای و بسته شدن راه‌های کشور، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، با اضافه کردن واگن یا افزایش قطارهای مسیرهای مختلف، به مسافران گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.