| کد خبر: 150531 |

◄ معرفی نماینده رسمی اشتادلر سوئیس در ایران

شرکت واگن‌سازی اشتادلر سوئیس هم‌زمان با ورود رسمی به بازار ایران با انعقاد قرارداد همکاری بین شرکت واگن‌سازی پلورسبز و اشتادلر از فعالیت دفتر نمایندگی رسمی این شرکت در ایران خبر داد.

تین نیوز

شرکت واگن سازی اشتادلر سوئیس هم زمان با ورود رسمی به بازار ایران با انعقاد قرارداد همکاری بین شرکت واگن سازی پلورسبز و اشتادلر از فعالیت دفتر نمایندگی رسمی این شرکت در ایران خبر داد.

محمد رحمانی مدیر خاورمیانه و آفریقای شمالی شرکت اشتادلر سوئیس که امضاکننده این قرارداد بود؛ درباره دفتر نمایندگی این شرکت در ایران گفت: البته ما پیش تر به ایران آمده بودیم و نزدیک به پنج سال است که به طور مستمر با ایران در ارتباط هستیم و به همین دلیل هم دفتر نمایندگی رسمی در ایران تأسیس کردیم که نماینده رسمی ما در ایران خانم فائزه خویی است.

رحمانی ایران را شریکی قابل اعتماد برای سوئیس خواند و تأکید کرد به خاطر همین اعتبار فاینانسی که در ادامه این شرکت با خود به ایران خواهد آورد نیازی به تضمین دولت یا بانک مرکزی ندارد و به صورت قرض «بانک به بانک» انجام می شود.

فائزه خویی، مدیر نمایندگی رسمی شرکت اشتادلر سوئیس در ایران نیز گفت: سوئیس تنها کشوری بود که در دوره تحریم ها ایران را تنها نگذاشت و آمدن اشتادلر به ایران مانند سایر شرکت ها مربوط به بعد از برجام نمی شود و ما نزدیک پنج سال است که به طور رسمی در ایران هستیم و در این مدت هم مذاکرات زیادی هم با تولیدکنندگان و هم با مشتریان واگن در ایران داشته ایم.

خویی قرارداد اشتادلر و پلورسبز را قراردادی خاص دانست چراکه بر اساس آن در چشم انداز پنج ساله تمام تکنولوژی این شرکت سوئیسی با آموزش مهندسان و نیروهای انسانی ایران به کشور وارد خواهد شد.

نماینده اشتادلر در ایران ادامه داد: برنامه میان مدت اشتادلر این است که ایران تبدیل به هاب این شرکت در منطقه خاورمیانه و کشورهای حاشیه خلیج شده و سفارش های این کشورها به اشتادلر در ایران تولیدشده و به آن ها ارائه می شود.

به گفته خویی در اولین مرحله اجرایی قرارداد همکاری اشتادلر با پلورسبز 60 مهندس و مدیر ایرانی به سوئیس آمده و در کارخانه اشتادلر تمامی آموزش های لازم را خواهند دید و با جمعی از مهندسان اشتادلر به ایران بازخواهند گشت.

او به قرارداد اشتادلر با کشور بلاروس اشاره می کند که اکنون پس از گذشت چهار سال از انعقاد قراردادی مشابه این قرارداد با کشور بلاروس تنها 1 مدیر اشتادلر در این کشور باقی مانده و تمام تکنولوژی به نیروهای آن کشور انتقال داده شده است.

خویی تأکید می کند محصولی که در ایران و به دست مهندسان ایرانی تولید خواهد شد، هیچ تفاوت کمی و کیفی با محصولی که در اروپا تولید می شود نخواهد داشت و عیناً همان واگن ها با همان کیفیت در ایران تولید و به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می شود.

به گفته طرف ایرانی قرارداد؛ شرکت اشتادلر سوئیس ازنظر کیفیت، اعتبار و گردش مالی جز سه برند اول اروپا و درزمینهٔ رشد درآمد برند اول اروپا درزمینهٔ تولید واگن است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.