| کد خبر: 149778 |

◄ عرضه سهام شرکت زیرمجموعه توکاریل در فرابورس

کنفرانس خبری‌ درخصوص تشریح ظرفیت‌های شرکت آسیا سیر ارس در فرابورس با حضور مدیران عامل شرکت توکافولاد، توکاریل و آسیا سیر ارس در سالن اجلاس فرابورس در حال برگزاری است که به بررسی موضوع: عرضه سهام شرکت زیرمجموعه‌ توکاریل یعنی شرکت آسیا سیر ارس در فرابورس می‌پردازد.

تین نیوز

بیست‌ونهمین نشست خبری با عنوان «یک دیدار، یک عرضه» که به تشریح ظرفیت‌های شرکت «آسیا سیر‌ ارس» در فرابورس ایران از ساعتی پیش آغاز شده است. این شرکت که از زیرمجموعه‌های هلدینگ توکاریل است، در اواخر سال 1382 به‌عنوان شرکت سهامی خاص تأسیس شد و در زمینه تولید، خرید و فروش، اجاره و تعمیرات و نگهداری واگن و لوکوموتیو، خط و ابنیه فنی، سرمایه‌گذاری در امور مختلف حمل‌ونقل ریلی و مترو، ساخت و تولید تجهیزات مورد نیاز راه‌آهن و شبکه ریلی مترو، مشارکت با افراد حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی و صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز فعالیت دارد.

هم اکنون کنفرانس خبری‌ با حضور مدیران عامل شرکت توکافولاد، توکاریل و آسیا سیر ارس در سالن اجلاس فرابورس در حال برگزاری است. در این کنفرانس به بررسی موضوع عرضه سهام شرکت زیرمجموعه‌ توکاریل یعنی شرکت آسیا سیر ارس در فرابورس پرداخته می‌شود. در این جلسه محسن سعیدبخش، مدیرعامل شرکت توکاریل توضیحاتی درباره وضعیت سهام شرکت و فعالیت‌ها ارائه کرده‌ است.

 اینستاگرام فرابورس ایران به آدرس http://instagram.com/ifb_iranfarabourse/ هم‌اکنون در حال پخش زنده این نشست خبری است.

فرابورس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.