| کد خبر: 148020 |

در قالب طرح منزلت و همزمان با روز جهانی سالمندان ارائه می‌شود

◄ تسهیلات جدید «رجا» برای سالمندان متقاضی سفر

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی سالمندان، شرکت رجا تسهیلات و طرح‌های جدید تخفیف در بلیت قطارهای خود را در قالب طرح منزلت برای متقاضیان سفر اعلام کرد

تین نیوز

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی سالمندان، شرکت رجا تسهیلات و طرح‌های جدید تخفیف در بلیت قطارهای خود را در قالب طرح منزلت برای متقاضیان سفر اعلام کرد.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌ عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا: براساس این طرح، همه مسافران بالای 60 سال که از تاریخ اول مهرماه نسبت به خریداری بلیت قطار با تاریخ حرکت 9 لغایت 14 مهر ماه سال جاری اقدام کنند، از 30 درصد تخفیف در بهای بلیت قطارهای این شرکت بهره‌مند می‌شوند.

 در طرح منزلت شرکت رجا، با توجه به اتصال سیستم فروش بلیت قطار به سامانه ثبت احوال کشور، با ارائه کد ملی و تاریخ تولد متقاضیان و بدون هرگونه روال اداری، بلیت قطار رجا با 30 درصد تخفیف صادر می‌شود.

متقاضیان استفاده از این طرح می‌توانند بلیت مورد نظر خود را به روش‌های مختلفی از جمله: «ربات» تلگرام، اپلیکیشن «آپ»، اینترنتی، اپلیکیشنی، تلفنی از طریق سامانه 1539 و نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور تهیه کنند.

هم‌وطنان می‌توانند با ثبت نشانی RajaTicketBot‌@ در تلگرام خود، عضو این ربات تلگرام شده و برای تهیه بلیت قطارهای رجا اقدام کنند.

متقاضیان جدید عضویت در سامانه «آپ» نیز با ارسال عدد یک توسط پیامک به شماره 2000733 و نصب برنامه «آپ» در گوشی‌های تلفن همراه خود می‌توانند در کنار سایر اعضای فعلی این نرم‌افزار با انتخاب گزینه خرید بلیت قطار اقدام به تهیه بلیت کنند.

هم‌وطنان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفر با قطارهای رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن 1539 تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی: www.raja.ir مراجعه کنند

 شماره پیامک 3000139 شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.