| کد خبر: 147898 |

نماینده مردم شوش: خوزستان در بخش جاده و راه آهن مشکل دارد

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت:جاده های خوزستان به عنوان جاده هایی با ترافیک بالا از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده ضمن اینکه وضعیت خطوط ریلی این استان نیز مطلوب و متناسب با تردد قطارهای باری و مسافری نیست.

تین نیوز

سیدراضی نوری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جاده ترافیکی و ترانزیتی ماهشهر تا اندیمشک بیان داشت‌: با توجه به حجم بالای جابجایی بار و مسافر از این مسیر انتظار می رود تا اعتبار ویژه ای برای ایمن سازی بخش هایی از این جاده اختصاص یابد.

وی بر ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز جاده سراسری شوش - اهواز تاکید کرد و در خصوص توقف ساخت آزاد راه اهواز - اندیمشک گفت: متاسفانه اختلاف بر سر مسیر اجرای این بخش از آزاد راه خلیج فارس موجب توقف اجرای آن شده است.

نوری خواستار کار کارشناسی در خصوص تعیین مسیر احداث آزاد راه اهواز - اندیمشک بر اساس زمان و هزینه شد و بیان داشت: با حل این مشکل باید زمینه را برای سرمایه گذار فراهم کرد تا این بخش از آزاد راه مذکور هر چه سریعتر اجرایی شود.

وی همچنین وضعیت حمل و نقل ریلی در مسیر تهران - جنوب را مطلوب و متناسب با ظرفیت بار و مسافر ندانست و گفت: 2 خطه کردن مسیر ریلی راه آهن خرمشهر - تهران بسیار ضروری است تا بتوان ترانزیت کالا و مسافر از طریق راه آهن را افزایش داد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در ادامه با ابراز نگرانی از آمار بالای تلفات ناشی از حوادث رانندگی در کشور بیان داشت:به منظور کاهش سوانح رانندگی ضروری است تا نسبت به توسعه خطوط ریلی کشور اقدام شود ضمن اینکه 2 خطه کردن مسیر راه آهن بندر امام خمینی تا تهران بسیار ضروری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.