| کد خبر: 146818 |

دستور وزیر کار برای رسیدگی به وضع مصدومان حادثه راه‌آهن در لرستان

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دستور رسیدگی به وضعیت مصدومان حادثه راه‌آهن در ایستگاه تنگ هفت را صادر کرد.

تین نیوز
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دستور رسیدگی به وضعیت مصدومان حادثه راه‌آهن در ایستگاه تنگ هفت را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر: علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان به دنبال دستور مقام عالی وزارت برای رسیدگی فوری و اطلاع از روند اقدامات درمانی مربوط به کارگران مصدوم حادثه امروز در ایستگاه تنگ هفت از این مصدومان در بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد عیادت کرد.

وی در این رابطه گفت: به دنبال دستور مقام عالی وزارت عصر امروز به همراه سایر همکاران در محل بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد حضور پیدا کردیم.

آشتاب با اشاره به ابلاغ سلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این مصدومان و خانواده آنها تصریح کرد: این اداره کل پیگیری لازم در زمینه انجام مراحل درمانی این مصدومان را انجام می دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با اشاره به اینکه در این بازدید از نزدیک در جریان مراحل درمان این مصدومان قرار گرفتیم گفت: به دنبال حادثه امروز در ایستگاه تنگ هفت سه کارگر مصدوم و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

آشتاب با اشاره به اینکه یکی از مجروحان حادثه بعد از انجام مراحل درمانی مرخص شده است ادامه داد: در حال حاضر دو مصدوم دیگر در بیمارستان بستری بوده و فرآیند درمانی آنها در حال انجام است.

 وی با بیان اینکه متولیان در راه آهن پیگیر مسائل درمانی این کارگران هستند یادآور شد: این اداره کل نیز روند خدمات دهی و سایر مسائل کارگری مصدومان را پیگیری می کند.

آشتاب همچنین ضمن تسلیت به خانواده فوت شده این حادثه گفت: فردا به نمایندگی از وزیر کار در مراسم تشییع پیکر قربانی حادثه امروز راه آهن حضور پیدا خواهیم کرد.

 

براساس اعلام راه آهن استان ساعت ۹:۳۵ صبح امروز تعدادی از کارگران شرکت تراورس در حوزه راه آهن زاگرس در ایستگاه تنگ هفت در حین تلمبار کردن کوبلاژ (ترکیبی از قطعات تراورس و ریل های فلزی) و رانش قطعات دچار حادثه شدند.

در جریان این حادثه یک نفر از کارگران از اهالی دورود فوت و تعداد ۲ نفر دیگر قطع عضو شدند.

 
 
 

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 7 0

    این معینی باعث همه مشکلات و مصدومیت کارگرهاست