| کد خبر: 146789 |

وزیر راه و شهرسازی:

910 میلیارد ریال به پروژه راه‌آهن اردبیل اختصاص یافت

وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال 910 میلیارد ریال برای پروژه‌ راه‌آهن اردبیل اختصاص یافته و امیدواریم که اختصاص این اعتبارات در سال‌های آتی نیز به همین منوال باشد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال 910 میلیارد ریال برای پروژه‌ راه‌آهن اردبیل اختصاص یافته و امیدواریم که اختصاص این اعتبارات در سال‌های آتی نیز به همین منوال باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل ، عباس آخوندی ظهر امروز در بازدید از پروژه راه‌آهن اردبیل میانه اظهار داشت: طرح پروژه راه‌آهن اردبیل به عنوان یکی از مطالبات اصلی مردم استان اردبیل و یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ریلی کشور در دستور کار قرار داده شده که به همین منظور امسال 910 میلیارد ریال برای این پروژه‌ اختصاص یافته و امیدواریم که اختصاص این اعتبارات در سال‌های آتی نیز به همین منوال باشد.

وی افزود: اتمام این پروژه به عنوان یکی از اولویت‌های دولت دوازدهم باید مورد توجه واقع شود و با توجه به این که شرایط جغرافیایی اجرای این پروژه‌ها را به یکی از بزرگ‌ترین و سخت‌ترین طرح‌های ریلی کشور تبدیل کرده به همین منظور زمان زیادی برای اجرای این پروژه صرف شده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که این پروژه در صورت اتمام به شبکه ریلی کشور وصل می‌شود گفت: این یک امتیاز بسیار بزرگ برای استان محسوب می‌شود که به طور حتم زیرساخت‌های لازم در این زمینه فراهم می‌شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم.

آخوندی بیان کرد: این طرح هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی 46 درصدی ادامه دارد ولی پیشرفت فیزیکی زیرسازی این طرح هم‌اکنون 70 درصد است که با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود در صورت تخصیص اعتبارات لازم و کافی تا سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این خواهد بود که راه‌آهن اردبیل پیشرفت مطلوبی داشته باشد تا بتوانیم یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم استان را برطرف کرده و شاهد جلب رضایت آنان باشیم.

عباس آخوندی

وبلاگ‌نویس
منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.