| کد خبر: 145459 |

◄ ثبت رکورد جدید بارگیری در راه‌آهن اصفهان

برمبنای هماهنگی‌ها و توافقات به‌عمل‌آمده با مالکان و صاحبان بار و در راستای تحقق برنامه ششم توسعه، سهم ریلی حمل محصولات صنایع مختلف افزایش‌ یافته که در مردادماه نسبت به مدت مشابه قبل از آن 14درصد در تناژ ، 8درصد در تخلیه و 21درصد در تن کیلومتر رشد داشته است.

تین نیوز

برمبنای هماهنگی‌ها و توافقات به‌عمل‌آمده با مالکان و صاحبان بار و در راستای تحقق برنامه ششم توسعه، سهم ریلی حمل محصولات صنایع مختلف افزایش‌ یافته که در مردادماه نسبت به مدت مشابه قبل از آن  14درصد در تناژ ، 8درصد در تخلیه و 21درصد در تن کیلومتر رشد داشته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن اصفهان، مدیرکل راه‌آهن اصفهان از بارگیری 257 واگن با تناژ 13هزار و 500تن در تاریخ یازدهم شهریورماه امسال خبر داد که به گفته وی این رکورد، یک رکورد جدید در تاریخ بارگیری در اصفهان محسوب می‌شود. این رشد نشان از پیشرفت 29درصدی، نسبت به برنامه‌های تعیین‌شده دارد.

سیدرضا سادات‌حسینی افزود: پیرو هماهنگی‌ها و توافقات به‌عمل‌آمده با مالکان و صاحبان بار، در راستای تحقق برنامه ششم توسعه، سهم ریلی حمل محصولات صنایع مختلف افزایش‌یافته است. این روند برای اولین‌بار با حمل محمولات ذوب‌آهن بر روی ریل برای در آینده نزدیک انجام خواهد شد که با این تعریف، در سال جاری سهم حمل‌ونقل ریلی در بخش بار رشد محسوسی خواهد داشت.

او اضافه کرد: اداره کل راه‌آهن اصفهان در بخش حمل‌ونقل ریلی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که هم‌اکنون به لحاظ شاخص‌های عملکردی راه‌آهن، از مقام اول تا چهارم را به خود اختصاص داده، به‌طوری‌که در تناژ تخلیه مقام اول و در تن‌کیلومتر در مقام سوم قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.