| کد خبر: 145339 |

از سوی مدیرعامل شرکت رجا انجام شد

◄ 2 طرح جدید رجا برای فروش بلیت

در راستای دسترسی آسان هم‌وطنان به بلیت قطار و همچنین توسعه روش‌های خرید، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از دو طرح جدید خود با نام‌های اپلیکیشن «آپ» و «ربات» تلگرام رونمایی کرد.

تین نیوز

در راستای دسترسی آسان هم‌وطنان به بلیت قطار و همچنین توسعه روش‌های خرید، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از دو طرح جدید خود با نام‌های اپلیکیشن «آپ» و «ربات» تلگرام رونمایی کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی رجا، مدیرعامل شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خدمت‌گزاران مردم در شرکت رجا سهولت در دسترسی‌ها برای خرید بلیت قطار بوده و به همین جهت از چندی پیش استفاده از ظرفیت‌های ارتباطات الکترونیکی و شبکه‌های اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

محمد رجبی خاطرنشان کرد: با توجه به تعدد کاربران از شبکه‌های اجتماعی تلگرام (حدود 12 میلیون کاربر ایرانی) و میزان استفاده از اپلیکیشن‌ها، کارشناسان و متخصصان ما در شرکت رجا بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها را آغاز کردند.

وی گفت: راه‌اندازی «ربات تلگرام» به دلیل استفاده از تکنیک پرسش و پاسخ گام به گام، بالا بودن سرعت انتقال اطلاعات در این بستر و... در نوع خود یکی از بهترین ایده‌ها برای برقراری ارتباط با کاربر و فروش بلیت است.

مدیرعامل رجا همکاری با شرکت «آسان‌پرداخت» و استفاده از اپلیکیشن «آپ» را دیگر طرح جدید این شرکت برای سهولت در خرید بلیت بیان کرد و گفت: این نرم افزار کاربردی و رایگان با بیش از 5 میلیون کاربر فعال، یکی از موفق‌ترین اپلیکیشن‌های تلفن همراه در ایران بوده که به عنوان شناخته‌شده‌ترین اپ‌ها در حوزه پرداخت در بین مردم کشورمان مبدل شده و خصوصاً این‌که رضایت چشم‌گیر کاربران را تاکنون به همراه داشته است.

رجبی در خصوص چگونگی بهره گیری از «ربات تلگرام» برای خرید بلیت قطارهای رجا افزود: هم‌وطنان می‌توانند با ثبت نشانی @RajaTicketBot در تلگرام خود، عضو این ربات تلگرام شده و برای تهیه بلیت قطارهای رجا اقدام کنند.

وی در خصوص اپلیکیشن «آپ» گفت: متقاضیان جدید عضویت در این سامانه با ارسال عدد یک توسط پیامک به شماره 2000733 و نصب برنامه «آپ» در گوشی‌های تلفن همراه خود می‌توانند در کنار سایر اعضای فعلی این نرم افزار با انتخاب گزینه خرید بلیت قطار اقدام به تهیه بلیت کنند.

مدیرعامل رجا از مزیت‌های استفاده از اپلیکیشن «آپ» به امکان استفاده از کیف پول در خرید بلیت قطار، امکان ذخیره کردن شماره کارت‌های شتاب جهت پرداخت‌های بعدی و امکان مشاهده سابقه خریدهای قبلی اشاره کرد و گفت: متقاضیان در هر دو روش جدید برای خرید بلیت قطارهای رجا امکان اتصال به سامانه ثبت احوال و خرید بلیت با کد ملی را داشته، ضمن این که با دریافت بلیت بارکددار در تلگرام و ارائه آن می‌توانند سوار قطار شوند.

 شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا اولین شرکت حمل‌ونقلی ایران است که با استفاده از اپلیکیشن «آپ» و ربات تلگرامی، پیشگام در توسعه روش‌های الکترونیکی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای عرضه بلیت قطارهای خود است.

محمد رجبی

وبلاگ‌نویس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.