| کد خبر: 144784 |

◄ قطار 4 تخته در مسیر اصفهان- زاهدان

هم‌زمان با هفته دولت و در راستای گسترش مسیرهای ریلی مسافری، نخستین قطار مسافری متعلق به شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در روز جاری از اصفهان به زاهدان حرکت می‌کند. قطار یادشده در حال حاضر هر هفته دارای یک حرکت از اصفهان به زاهدان و یک حرکت در مسیر برگشت بوده که در صورت استقبال مسافران تعداد سیر آن در هفته قابل‌افزایش خواهد بود. هم‌وطنان گرامی در شهرهای یزد و کرمان نیز برای جابه‌جایی از مبادی اصفهان یا زاهدان می‌توانند از این قطار استفاده کنند.

تین نیوز

هم‌زمان با هفته دولت و در راستای گسترش مسیرهای ریلی مسافری، نخستین قطار مسافری متعلق به شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در روز جاری از اصفهان به زاهدان حرکت می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی رجا، قطار مذکور متشکل از واگن‌های چهار تخته خلیج‌فارس دارای ظرفیت جابه‌جایی 220 مسافر در هر سیر است.

 قطار یادشده در حال حاضر هر هفته دارای یک حرکت از اصفهان به زاهدان و یک حرکت در مسیر برگشت بوده که در صورت استقبال مسافران تعداد سیر آن در هفته قابل‌افزایش خواهد بود. هم‌وطنان گرامی در شهرهای یزد و کرمان نیز برای جابه‌جایی از مبادی اصفهان یا زاهدان می‌توانند از این قطار استفاده کنند.

 مسافران برای تهیه بلیت قطار اصفهان-زاهدان همچنین سایر قطارهای شرکت رجا می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رجا به نشانی www.raja.ir، اپلیکیشن فروش رجا، تماس تلفنی با سامانه 1539 نسبت به خریداری بلیت اقدام کرده یا به حدود ۱۵۰۰ نمایندگی مجاز فروش در سراسر کشور مراجعه کنند. شرکت رجا به‌منظور آگاهی هم‌وطنان گرامی از آخرین تخفیفات اعمال‌شده برای سفر با قطارهای این شرکت، سامانه اطلاع‌رسانی "سفر ارزان" را بر روی شبکه تلگرامی به نشانی @safararzan1539 ایجاد کرده است.

 هم‌وطنان گرامی برای آگاهی از برنامه حرکت قطارهای رجا، بهای بلیت، نشانی مراکز مجاز فروش و ... می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.