| کد خبر: 143601 |

درددل یک کارمند بخش ریلی؛

◄ اضافه کاری که ماهانه کم و مزایایی که پشت سر هم قطع می‌شود

همزمان با آخرین روزهای ماه و نزدیک شدن به زمان پرداخت حقوق‌های کارکنان بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی، یکی از کارکنان بخش ترافیک راه‌آهن در پیامی که در گروه‌ مجازی مرتبط با حمل‌ونقل ریلی منتشر کرده، به بیان برخی مشکلات کاری و مزایای دریافتی کارکنان این بخش، پرداخته است.

تین نیوز

همزمان با آخرین روزهای ماه و نزدیک شدن به زمان پرداخت حقوق‌های کارکنان بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی، یکی از کارکنان بخش ترافیک راه‌آهن در پیامی که در گروه‌ مجازی مرتبط با حمل‌ونقل ریلی منتشر کرده، به بیان برخی مشکلات کاری و مزایای دریافتی کارکنان این بخش، پرداخته است.

به گزارش تین‌نیوز، در این پیام که در قالب درد دلی از سوی این فرد عنوان شده، آمده است: باز هم آخر برج شد و استرس و جنگ اعصاب ترافیک شروع شد، باز هم فیش‌های حقوقی رسید و باز هم سرافکندگی جلوی بقال و ضامن وام و به‌خصوص خانواده‌ای که انتظار حداقل یک مسافرت در تابستان را دارند، شروع شد.

در ادامه این پیام با انتقاد از اضافه کاری که ماهانه کم و مزایایی که پشت سر هم قطع و نیز مزایایی که با پرداخت‌شان، مزایای دیگری حذف می‌شود، عنوان شده است: شیفتی بودن کار و کافی نبودن نیرو در این بخش موجب شده امکان استفاده کارکنان این بخش از مرخصی‌هایشان به نحو دلخواه، وجود نداشته باشد.

در ادامه این پیام خاطرنشان شده است که یک کارمند ترافیک ۲۴۰ ساعت کارکرد دارد و ۶۰ ساعت هم ایاب ذهاب و کارش هم امانت‌داری از جان و مال مردم است و معمولا در تمام خانواده از همه بیشتر کار می‌کند اما از همه افراد خانواده کمتر حقوق می‌گیرد.

در بخش دیگری از این پیام با اشاره به سختی‌های این کار آمده است: این در حالی است که در هنگام کار، هر اتفاقی بیفتد یک پای قضیه کارکنان ترافیک هستند، هرکس خلاف کند یک جوری آنان مقصر هستند و باید پاسخگوی خطای دیگران باشند و همیشه با توبیخ و تنبیه و تبعید مواجه هستند.

به دنبال درج این پیام، یکی دیگر از کارکنان شرکتی این بخش نیز در پیامی آورده است: کارمندان شرکتی بخش ترافیک آرزویشان رسیدن به جایگاه شماست حال ببینید آنان در چه وضعیتی هستند که آرزویشان وضعیت داغان شماست.

به گفته وی کارکنان شرکتی هرسال به یک شرکت واگذار می‌شوند که این شرایط کاری آنها را به شدت سخت می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.