| کد خبر: 143234 |

◄ بهره‌وری ریلی بدون توجه به وضعیت نیروی انسانی ممکن نیست

یکی از کارکنان بخش ترافیک راه‌آهن در پیامی که در یک گروه مجازی ریلی منتشر کرد، از مسئولان این شرکت خواست حال که حقوق کارکنان بخش ترافیک را افزایش نمی‌دهند، لااقل حقوقشان را کاهش نیز ندهند.

تین نیوز

یکی از کارکنان بخش ترافیک راه‌آهن در پیامی که در یک گروه مجازی ریلی منتشر کرد، از مسئولان این شرکت خواست حال که حقوق کارکنان بخش ترافیک را افزایش نمی‌دهند، لااقل حقوق‌شان را کاهش نیز ندهند.

به گزارش تین‌نیوز، در ادامه پیامی که در این زمینه منتشر شده، آمده است: کارانه که کاملا حذف شد، اضافه کار هم که هرماه کمتر می‌شود. در ترافیک ناحیه تهران نیز خبرها حاکی از آن است که در دو ماه گذشته اضافه‌کاری کاملا منتفی شده و حتی اضافه کار ایام تعطیل نیز پرداخت نمی‌شود،  شایعاتی هم وجود دارد که قرار است اضافه کار مبلغی بشود که واقعا جای تاسف دارد.

یکی دیگر از کارکنان این بخش هم در پیامی دیگر ضمن تایید این موضوعات، نوشت: چرا مدیران با عملکرد خود برای نیروی انسانی و به خصوص صنف ترافیک دغدغه فکری ایجاد می‌کنند؟ چرا از یک سو  به طور مداوم وظایف و مسئولیت و دفاتر جدید اضافه می‌کنند و از سوی دیگر از مبلغ ناچیز اضافه کار و کارانه و ماموریت کم می‌کنند؟  

در ادامه این پیام آمده است: وضعیت نیروهای شرکتی ترافیک که بحثش جداست و حقوق‌شان بسیار اندک بوده و از هیچ مزایایی نیز برخوردار نیستند. در این شرایط چطور می‌توان از بهره‌وری سخن به میان آورد وقتی نیروهای شرکتی نه تعطیلی دارند، نه خواب، نه بیمه تکمیلی، نه کوچکترین مزایای مالی، نه کمترین مزایای رفاهی؟ 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.