| کد خبر: 142209 |

معاون سیروحرکت راه‌آهن ج.ا.ا

◄ کاهش 62 درصدی حوادث ریلی لرستان

معاون سیروحرکت راه‌آهن ج.ا.ا امروز، در جلسه گردهمایی معاونان سیروحرکت در راه‌آهن استان لرستان به‌خاطر بازسازی 140 کیلومتر از 156 کیلومتر راه‌آهن لرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته تشکر کرد و گفت: استان لرستان کاهش بسیار خوبی در حوادث ریلی داشته است؛ به‌گونه‌ای که عامل خط و زیربنا در ایجاد حادثه صفر درصد نقش داشته است و درمجموع حوادث استان لرستان نسبت به سال قبل 62درصد کاهش داشته .است

تین نیوز

معاون سیروحرکت راه‌آهن ج.ا.ا امروز، در جلسه گردهمایی معاونان سیروحرکت در راه‌آهن استان لرستان، ایستگاه بیشه گفت: توجه به حفظ و رعایت «ایمنی» به‌عنوان مهم‌ترین فاکتور در حمل‌ونقل ریلی در دستور کار ما است.

ابراهیم محمدی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی آسیب‌ها و نقاط قوت و ضعف مناطق در دستیابی به اهداف تعیین‌شده برای آنها دانست و با بررسی آمار ایمنی مناطق عنوان کرد: راه‌آهن با رعایت کامل موارد ایمنی، اهداف دستیابی به حجم جابه‌جایی در حدود 62 میلیون تن در سال جاری را دنبال می‌کند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت‌ گرفته در راه‌آهن استان لرستان به‌خاطر بازسازی 140 کیلومتر از 156 کیلومتر خط در این مسیر ریلی عنوان کرد: راه‌آهن لرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش بسیار خوبی در حوادث ریلی داشته است؛ به‌گونه‌ای که عامل خط و زیربنا در ایجاد حادثه صفر درصد نقش داشته است و درمجموع حوادث استان لرستان نسبت به سال قبل 62 درصد کاهش داشته است.

محمدی همچنین افزود: این اقدامات در حالی صورت‌گرفته که مجموع حمل در راه‌آهن لرستان نسبت به سال قبل 12درصد رشد عملکرد داشته است.

وی با اشاره به اینکه همه همکاران در راه‌آهن در تلاش‌اند با ایمنی کامل، راندمان عملکرد خود را افزایش دهند گفت: رشد صورت‌گرفته در عملکرد آهن در سال قبل ثابت کرد دستیابی به برنامه‌های سال جاری درخصوص توسعه صنعت حمل‌ونقل ریلی باری برای همکاران ما در راه‌آهن کاملاً میسر است.

معاون سیروحرکت راه‌آهن در ادامه با اشاره به رشد بیش از 50درصدی ترانزیت ریلی از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به سال گذشته گفت: توافق‌نامه‌ها و نشست‌های مکرری از ابتدای سال جاری میان کشورهای آسیای میانه پاکستان و ترکیه صورت گرفته تا کریدورهای ریلی عبوری از کشور عزیزمان بیش‌ازپیش فعال گردد که به امید خدا دستیابی به پیشرفت چشمگیر در صنعت ریلی برای ما مشکل نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.