| کد خبر: 141345 |

محوطه سازی ایستگاه راه آهن زواره آغاز می شود

فرماندار اردستان اظهار کرد: برای رفاه حال مسافران در زمان توقف محوطه سازی ایستگاه راه آهن زواره با همکاری مدیریت ایستگاه یزد، بخشداری زواره و فرمانداری اردستان آغاز می شود.

تین نیوز

فرماندار اردستان اظهار کرد: برای رفاه حال مسافران در زمان توقف محوطه سازی ایستگاه راه آهن زواره با همکاری مدیریت ایستگاه یزد، بخشداری زواره و فرمانداری اردستان آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علیرضا غیور در گفت و گویی اظهار کرد: بر اساس سیاستگذاری‌های صورت گرفته فروش بلیط قطار به بخش خصوصی و دفاتر مسافرتی واگذار شده است.

فرماندار اردستان گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با مدیر کل راه آهن یزد مقرر شد تا دفاتر پست بانک و پیشخوان در شهرستان که توانایی فروش بلیط را دارند بعد از گذراندن آموزشهای لازم به فروش بلیط قطار اقدام کنند.

وی افزود: ضریب اشغال مسافر در ایستگاه های قطار در صورتی که به حد لازم برسد توقف قطار در ایستگاههای بین راهی همچون شهر زواره را شاهد خواهیم بود.

غیور با بیان اینکه ضریب اشغال مسافر در ایستگاه شهر زواره 30 درصد بوده، تصریح کرد: برای اینکه شاهد اختصاص سهمیه ای بیشتر و توقف قطار را داشته باشیم این ضریب اشغال باید به 60 درصد برسد.

فرماندار اردستان با اشاره به اینکه ایستگاه راه آهن شهر زواره مسیر شهرهای کرمان، یزد، و بندر عباس را به شهرهای قم، کاشان و تهران نزدیک می کند افزود: ایستگاه شهر زواره نزدیکترین ایستگاه به مرکز استان بوده که شاهد توقف قطار تهران به زاهدان در آن توقف کرده و امکان سفر مهیا می شود.

وی همچنین یادآوری شد: به موجب رفاه حال مسافران در زمان توقف محوطه سازی ایستگاه راه آهن زواره با همکاری مدیریت ایستگاه یزد، بخشداری زواره و فرمانداری اردستان آغاز می شود.

غیور گفت: چهار قطار مسافربری برای ایستگاه شهر زواره در نظر گرفته شده که هر کدام چهار نفر مسافر را پذیرش می کند و طبق هماهنگی های انجام شده در صورت وجود مسافر این سهمیه افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع: سايت خبری راه دانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.