| کد خبر: 140812 |

◄ تسهیلات ویژه رجا به مسافران مشهدالرضا در روز چهارشنبه

شرکت رجا در روز چهارشنبه 11 مردادماه سال جاری به مسافران همه قطارهای خود از مبدأ تهران به مقصد مشهد با ساعت حرکت 11:50 الی 21:10 (هشت قطار) سفر کارت اهدا می‌کند. مسافران قطارهای مذکور می‌توانند برای برخورداری از تسهیلات ویژه مذکور با مراجعه به دفتر ارتباط با مشتریان رجا در ایستگاه راه‌آهن تهران، با ارائه بلیت خود، این هدیه را دریافت کنند.

تین نیوز

به مناسبت دهه کرامت و میلاد پربرکت امام رضا (ع)، شرکت رجا به زائران آن حضرت برای 8 قطار اعزامی از تهران به مشهد مقدس در روز چهارشنبه تسهیلات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز: این شرکت در روز چهارشنبه 11 مردادماه سال جاری به مسافران همه قطارهای خود از مبدأ تهران به مقصد مشهد با ساعت حرکت 11:50 الی 21:10 (هشت قطار) سفر کارت اهدا می‌کند.

مسافران قطارهای مذکور می‌توانند برای برخورداری از تسهیلات ویژه مذکور با مراجعه به دفتر ارتباط با مشتریان رجا در ایستگاه راه‌آهن تهران، با ارائه بلیت خود، این هدیه را دریافت کنند.

دارندگان این کارت می‌توانند، از مراکز طرف قرارداد کارت مذکور شامل مراکز اقامتی، هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز تجاری، تفریحی و . . . با تخفیف ویژه استفاده نمایند.

سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن سراسری 1539 آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز سفر با قطارهای این شرکت همچنین فروش تلفنی به متقاضیان در اقصی نقاط کشور است..

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا همچنین سامانه اطلاع‌رسانی "سفر ارزان" خود را به نشانی safararzan1539@ بر روی شبکه تلگرامی راه‌اندازی کرده تا متقاضیان سفر با قطارهای این شرکت از آخرین تخفیفات بلیت آگاهی پیدا کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.