| کد خبر: 140751 |

ریل گذاری راه آهن کرمانشاه پنجشنبه هفته جاری به پایان می رسد

استاندار کرمانشاه گفت: ریل گذاری راه آهن کرمانشاه تا صبح پنجشنبه قبل از تنفیذ حکم رئیس جمهور به پایان می‌رسد.

تین نیوز

 استاندار کرمانشاه گفت: ریل گذاری راه آهن کرمانشاه تا صبح پنجشنبه قبل از تنفیذ حکم رئیس جمهور به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله رازانی پیش از ظهر امروز سه شنبه در آیین افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای مدافع حرم کرمانشاه اظهار داشت: تا قبل از یک سال پیش این پروژه به یکی از نقاط دلخوری مردم تبدیل شده بود و رکود داشت اما با جهت گیری صحیحی که در مجموعه مدیریتی استان و شورای شهر و شهرداری صورت گرفت، پروژه سرعت گرفت و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: امیدواریم با استقرار شورای شهر جدید کرمانشاه و با تداوم این جهت گیری، روند توسعه ادامه یابد، کشور ما در صحنه جهانی در یک مسابقه است نسبت به توسعه اگر دیر بجنبیم از کشورهای رقیب عقب می افتیم و در شاخص توسعه در سطح پایین قرار میگیریم.

رازانی گفت: کشورهایی که چهل سال پیش توسعه را شروع کردند امروز جلوترند و بقیه شهرها نیز شبانه روز تلاش می‌کنند اگر همزمان بهتر از آنها تلاش نکنیم عقب می مانیم و چاره ای نیست برای موفقیت باید تدبیر و تلاش و برنامه ریزی را افزایش دهیم و موفقیت در سایه تلاش به وجود می آید.

وی بیان کرد: ما میخواهیم استان و شهر کرمانشاه در میان همسایگانش و کلانشهرهای کشور بدرخشد و باید خیلی تلاش کنیم، منابع مالی را درست مصرف کنیم تا این گام را برداریم.

رازانی اضافه کرد: کارهای دیگری در حال انجام است و خبرهای خوبی در راه است خبر خوبی که امروز  به من دادند و حیفم میآید مردم استان را در میان نگذارم این است که: راه آهن کرمانشاه تا هفته گذشته ۱۵-۱۶ کیلومتر از ریل گذاری آن باقی مانده بود و امروز ۲۷۰۰ متر از ریل گذاری باقیمانده است.

وی ادامه داد: تعهد پیمانکار و وزارت راه این است که ظرف امروز و فردا این ۲۷۰۰ متر از ریل گذاری نیز به پایان برسد و پنجشنبه صبح قبل از مراسم تنفیذ رئیس جمهور که به دست رهبری انجام می‌شود، ریل گذاری به پایان برسد.

 رازانی گفت: هفته آینده مراسم اولیه ای خواهیم داشت با حضور وزیر راه، و یک قطار به عنوان اولین قطار هفته آینده به احتمال زیاد دوشنبه وارد کرمانشاه می‌شود و با مقدار کاری رگلاژ و تحکیم و... حداکثر ظرف مثلا بین یک تا دو ماه برنامه جاری حرکت قطار از کرمانشاه به سمت تهران و مشهد و سایر مقاصد ریلی و بنادر انجام می‌شود.

وی همچنین اشاره کرد: پیمانکار فرودگاه کرمانشاه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان برای طرح توسعه این فرودگاه شروع می‌شود.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: این امنیت و اقتدار و فرصت برای زندگی و عمران را مدیون ایثارگری شهدا هستیم.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.