| کد خبر: 138817 |

21 واگن جدید به ناوگان مسافری رجا اضافه می‌شود

شرکت حمل ونقل ریلی رجا برای پاسخگویی به تقاضای مسافران در سفرهای تابستانی، تعداد 21 دستگاه واگن جدید را به ناوگان خود اضافه می کند.

تین نیوز

شرکت حمل ونقل ریلی رجا برای پاسخگویی به تقاضای مسافران در سفرهای تابستانی، تعداد 21 دستگاه واگن جدید را به ناوگان خود اضافه می کند.

به گزارش تین نیوز رجا اعلام کرده است: این اقدام در راستای افزایش تقاضای سفر هم‌وطنان با قطار به عنوان یک وسیله نقلیه ایمن و راحت در ایام تابستان و برای مسیرهای مختلف تدارک دیده شده است. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تعداد 7 دستگاه واگن‌پارس جدید، 6 دستگاه واگن پلورسبز جدید و 5 دستگاه واگن بازسازی شده و 3 دستگاه واگن بازسازی شده از طریق BOT، مجموع 21 دستگاه واگنی است که از هفته جاری تا مردادماه وارد ناوگان رجا می‌شود. 

شرکت رجا به منظور آگاه‌سازی هم‌وطنان از آخرین تخفیفات اعمال شده برای سفر و برای برخورداری مسافران از تسهیلات سفر، سامانه اطلاع‌رسانی «سفر ارزان» را بر روی شبکه تلگرامی خود به این نشانی ایجاد کرده است.

رجا از گردشگران خارجی‌ای که تمایل دارند در ایران با قطارهای رجا سفر کنند، درخواست کرده که بلیت قطارهای رجا را صرفاً از مبادی قانونی و دارای مجوز از این شرکت خریداری کنند.

در حال حاضر شرکت رجا علاوه بر فروش از طریق سامانه 1539، وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir و اپلیکشن فروش رجا، بالغ بر 1500 نمایندگی مجاز فروش در سراسر کشور دارد.

مسافران برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، نشانی مراکز مجاز فروش و ... می توانند به صورت شبانه روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن 1539 تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.