| کد خبر: 134531 |

راه آهن سراسری کشور به مترو شهر جدید هشتگرد متصل می شود

فرماندار ساوجبلاغ گفت که متصل شدن راه آهن سراسری کشور به خط مترو شهر جدید هشتگرد در نشست با مدیر پروژه راه آهن تهران بررسی شد.

تین نیوز

 ابوالقاسم پالیزگیر از پیگیری و جدیت مسئولان برای اجرایی شدن خطوط حمل و نقل ریلی در این شهرستان خبر داد و گفت: در نشست با مدیر پروژه راه آهن تهران بر تسریع در اجرای توسعه ایستگاه راه آهن هشتگرد تاکید شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی احداث کمربندی اتصال خط ریلی شهر جدید هشتگرد به شهر هشتگرد، ایستگاه اقدسیه در چهارباغ و توسعه ایستگاه هشتگرد را از مطالبات این شهرستان بیان کرد که در بهمن سال 95 مطرح و در برنامه راه آهن قرار گرفته است.

پالیزگیر گفت: با همت دولت تدبیر و امید راه آهن سراسری با ایجاد چند رام قطار سریع السیر در خط هشتگرد کرج - تهران توانست گامی بلند در کاهش ترافیک و خدمت بزرگ به مردم بردارد تا با کمترین هزینه به تهران برسند.

وی با مثبت ارزیابی کرد استقرار قطار سریع السیر در این مسیر، افزود بیش از 90 هزار نفر در ماه از خدمات این ایستگاه بهره مند می شوند.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: در این نشست مدیر پروژه راه آهن تهران اذعان داشت کار مطالعات رینگ شدن راه آهن سراسری به مترو هشتگرد به اتمام رسیده و با بررسی نقشه ها و مطالعات اجرا شده در خصوص رینگ راه آهن سراسری با خط مترو هشتگرد آینده بسیار روشنی در زمینه حمل و نقل برای این شهرستان متصور می شود.

وی گفت: بعد از بازدید مدیر پروژه راه آهن تهران و اختصاص اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان برای این طرح انتظار می رود کار با سرعت بیشتری اجرایی شود.

پالیزگیر گفت: به گفته مدیر پروژه راه آهن تهران کار تملک در دستور کار این اداره قرار گرفته و زمان اجرای این طرح 14 ماه است.

وی گفت: سید محمد موسوی این وعده را نیز داد که تا اواسط سال 1397 مجتمع ایستگاهی و رینگ راه آهن سراسری با خط مترو شهر جدید هشتگرد به کرج به اتمام برسد.

فرماندارساوجبلاغ گفت: به گونه ای برنامه ریزی شده تا حرکت قطارها با رینگ شدن مترو شهرجدید به کمترین زمان برسد تا علاوه بر سرعت، شاهد کیفیت و خدمات بسیار شایسته به مردم باشید.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • غلی 0 0

    مردم از راه آهن استقبالی نمی کنند باید پروژه مترو دنبال بشه .
    می تونید یه مروری روی طرح شکست خورده دولت درباره طرح های مشابه بکنید ببینید چرا مردم از گسترش راه آهن استقبالی نمی کنند مثلا کرج راه آهن داشت ولی کارایی نداشت اما مترو توانست خیلی موثر واقع شود.