| کد خبر: 134387 |

جزئیات پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری سفیر ریل

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری در بازه زمانی یکم تیر تا دهم مهرماه سال جاری از امروز در تمام مراکز و دفاتر آژانس های مسافری سراسر کشور آغاز می شود.

تین نیوز

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری در بازه زمانی یکم تیر تا دهم مهرماه سال جاری از امروز در تمام مراکز و دفاتر آژانس های مسافری سراسر کشور آغاز می شود.

 

به گزارش ایرنا،  محمد خان احمدی مدیرعامل شرکت سفیر ریل ضمن اعلام خبر فوق افزود: در این بازه زمانی بلیت قطارهای ۱۰ شرکت ریلی کشور همزمان با مراکز فروش بلیت قطار در سراسر کشور از طریق سامانه اینترنتی فروش بلیت قطارهای مسافری نیز آغاز ‌می شود. 

 

وی با بیان اینکه ۱۰ شرکت ریلی زیرمجموعه، سفیر ریل در مجموع برای سفرهای تابستانی، تردد بیش از ۸۰ رام قطار را در سطح کشور برنامه ریزی کرده است، گفت:خرید بلیت اینترنتی قطارهای مسافری این شرکت به صورت غیر حضوری از طریق سایت (www.safirrail.ir) قابل دسترسی است.

 

خان احمدی بیان داشت: در مجموع ۱۰ شرکت ریلی کشور بیش از ۷۴۰ واگن مسافری را برای انجام سفرهای تابستانی در سطح کشور نظر گرفته‌اند و ۶۸ واگن خدمات نیز از جمله رستوران در این بازه زمانی به مسافران و هموطنان در مسیرهای ریلی خدمت رسانی خواهند کرد.

 

مدیرعامل سفیر ریل اظهارداشت: برای رفاه حال هموطنان، ظرفیت ایجادی قطارهای مسافری مجموعه شرکت های سفیر ریل برای تابستان سال ۹۶، برای جابه‌جایی مسافران در سطح کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته ١٥ درصد افزایش داشته و از ۱۶ مرکز استان نیز قطارهای این شرکت مستقیما به مشهد مقدس قطار تردد خواهند کرد.

 

این مقام مسئول یادآورشد: برای رفاه هموطنان امسال برای نخستین بار در مسیر تهران - مشهد و بالعکس ۶ رام قطار به صورت چرخشی از توقف در مبدا کم شده تا شرکت های ریلی قطار بیشتری را برای انجام سفرهای تابستانی هموطنان در اختیار داشته باشند. 

 

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام کرده است که متقاضیان خرید بلیت قطار می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت موجودی بلیت، آدرس دفاتر فروش، قیمت بلیت و دیگر اطلاعات مربوط به سفر با قطار با تلفن ٥١٤٩ سامانه اطلاع رسانی راه آهن (شبانه ‌روزی) تماس بگیرند.

 

همچنین متقاضیان جهت دریافت بلیت می توانند به یکی از مراکز فروش مجاز بلیت قطار در سراسر کشور و نیز سایت اینترنتی راه آهن به نشانی www.rai.ir مراجعه کنند و سامانه صدای مسافر راه آهن به شماره ۵۱۴۹-۰۲۱ بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان و دریافت پیشنهادات، انتقادات و شکایات است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.