| کد خبر: 134265 |

رشد ۲۰ درصدی بارگیری در راه آهن هرمزگان طی دو ماه گذشته

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان اعلام کرد: طی دو ماه گذشته یک میلیون و۴۰۳هزار و ۲۳۴ تن کالا بارگیری و جابجا شده که درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان اعلام کرد: طی دو ماه گذشته یک میلیون و۴۰۳هزار و ۲۳۴ تن کالا بارگیری و جابجا شده که درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ محمد پورفخری با تشریح عملکرد اداره کل راه آهن هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون شاهد رشد ۳ درصدی در زمینه تناژ و۶ درصدی در زمینه تعداد واگن بوده ایم .

 

وی افزود: طی دو ماه گذشته جابجایی ۳ میلیون و۱۶۶ هزار و۴۱۳تن محمولات اعم از ترانزیت، نفتی و غیرنفتی بوسیله ۴۹هزار و ۶۲۰دستگاه واگن انجام شده ست.

 

پورفخری تصریح کرد: امسال همزمان با توسعه خطوط ریلی در محوطه بندری شهید رجایی، سهم جابجایی بار توسط حمل ونقل ریلی نسبت به جاده ۵/۲۳ درصد رشد داشته است.

 

مدیر کل راه آهن هرمزگان افزود: در این مدت یک میلیون و۴۰۳هزار و ۲۳۴ تن کالا توسط ۲۰هزارو ۳۰۸دستگاه واگن بارگیری شده که درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

 

وی بیان داشت: همچنین در زمینه تخلیه یک میلیون و۷۶۳هزار و ۱۷۹تن بار توسط ۲۹هزار و ۳۱۲دستگاه واگن تخلیه شده که مهمترین کالاهای جابجا شده در این مدت شامل مواد معدنی، مس، مازوت، کانتینرباردار و خالی، رول و... بوده است.

 

وی در خصوص عملکرد راه آهن در زمینه تخلیه و بارگیری کانتینری در دو ماهه اول سال جاری یادآور شد؛ میزان تخلیه و بارگیری کانتینری ۱۴ هزار و ۳۸۵ TEU بوده و تن کیلومتر مرزی به یک میلیارد و ۱۳۰میلیون و ۸۳۵ هزار و ۹۰ تن کیلومتر رسیده که ۶۰ درصد از برنامه اعلامی محقق شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.