| کد خبر: 133619 |

به منظور افزایش ایمنی و بازسازی خطوط فرسوده ریلی انجام می شود ؛

مسدود شدن بلاک های تنگ هفت به تنگ پنج و تله زنگ به شهبازان محور جنوب

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای ازاستقرار حجم قابل توجهی از امکانات و تجهیزات ریلی به منظور بازسازی بلاک های تنگ هفت به تنگ پنج و تله زنگ به شهبازان محور جنوب در کوتاهترین زمان ممکن خبر داد.

تین نیوز

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای ازاستقرار حجم قابل توجهی از امکانات و تجهیزات ریلی به منظور بازسازی بلاک های تنگ هفت به تنگ پنج و تله زنگ به شهبازان محور جنوب در کوتاهترین زمان ممکن خبر داد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این اطلاعیه آمده است ؛ با توجه به عدم بازسازی بلاک های فوق در طول ۷۰ سال گذشته و قدمت بالای ریل های این مسیر، متولیان راه آهن نسبت به استقرار حجم قابل توجهی از امکانات و تجهیزات ریلی وهمچنین مسدود کردن بلاک های تنگه هفت به تنگه پنج محور جنوب به مدت ۴ روز از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۵ خردادماه سالجاری (با توجه به خلوتی مسیر در ماه مبارک رمضان ) ،اقدام به بازسازی این خطوط به منظور افزایش کارایی آن خواهند کرد.

 

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ضمن پوزش از هموطنان عزیز ابراز امیدواری کرده است تا این بازسازی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام و پس از آن مسافران با آرامش خاطر بیشتر در این مسیر تردد داشته باشند.

 

دراین اطلاعیه آمده است ؛مسدود شدن این محور امکان چهار برابر شدن سرعت عملیات را فراهم کرده و همچنین تاثیری در روند جابجایی حمل بار این محور نخواهد داشت.

 

گفتنی است این محور به واسطه صعب العبور و کوهستانی بودن در طول ۷۰ سالی که از احداث آن می گذرد مورد بازسازی و بهسازی کامل قرار نگرفته است و از آنجایی که عدم اجرای این طرح زمینه ساز مشکلات متعددی در این مسیر شده بود، لذا متولیان ریلی درصدد برآمدند تا با استقرار این تجهیزات، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به بازسازی این محور درجهت رفاه حال هموطنان عزیز اقدام کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.