| کد خبر: 132976 |

مدیرکل راه آهن جنوب‌شرق:

سیستم های نظارت تصویری ایستگاه های راه آهن جنوبشرق راه اندازی شد

مدیرکل راه آهن جنوب‌شرق از نصب و راه اندازی سیستم های نظارت تصویری ایستگاه های راه آهن جنوبشرق از ایستگاه زاهدان تا ایستگاه رودشور به طول ۲۰۷ کیلومتر خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن جنوب‌شرق از نصب و راه اندازی سیستم های نظارت تصویری ایستگاه های راه آهن جنوبشرق از ایستگاه زاهدان تا ایستگاه رودشور به طول ۲۰۷ کیلومتر خبر داد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ مجید ارجونی در ارتباط با راه اندازی سیستم های نظارت تصویری اظهار داشت: فاز اول و دوم سیستم های نظارت تصویری که از ۳۶ دستگاه دوربین تشکیل شده ، در ایستگاه های مسافری، باری و جیگولی نصب و راه اندازی شده است.

 

وی افزود: فاز سوم این سیستم از ۵۹ دستگاه دوربین تشکیل شده و در ایستگاه های کنجانک، دومک، شورو، رودماهی، کلات، مزارآب و رودشور نصب و راه اندازی شد.

 

ارجونیوی با اشاره به اینکه در مجموع ۹۵ دستگاه دوربین ترکیبی در این سیستم تعبیه شده است، گفت: سیستم نظارت تصویری از لحاظ ایمنی، جهت سیر قطارها، امنیت ایستگاه ها و همچنین هدایت و نظارت بر عملکرد کارکنان در هنگام بروز هرگونه حادثه کاربرد دارد.

 

مدیرکل راه آهن جنوب‌شرق اضافه کرد: این سیستم پیاده‌ سازی تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه را تسهیل خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه کنترل سوزن های ورودی و خروجی، محوطه ایستگاه ها و کنترل ترافیک ایستگاه برای ما حائز اهمیت است، ادامه داد: سیستم های نظارت تصویری این امکان را برای راه آهن به صورت ترکیبی فراهم کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه تدابیر امنیتی همیشه ضامن وجود بستری امن جهت پیشبرد فعالیت های اقتصادی و ایجاد آرامش بیشتر در محیط های کسب و کار بوده است، تصریح کرد: نظارت تصویری بخش جدایی ناپذیر سیستم های امنیتی مدرن را تشکیل می دهد که در ایستگاه های راه آهن بسیار کاربردی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.