| کد خبر: 132350 |

برگزاری‌جلسه هم اندیشی با شرکت های راهبری رجا

◄ نهایی شدن مذاکرات ورود یکصد واگن به ناوگان رجا

جلسه هم اندیشی و ارزیابی خدمات، تجهیزات و ایمنی قطارهای شرکت رجا در جهت ایجاد هماهنگی برای خدمات دهی مطلوب و نیز افزایش رضایت مندی مسافران امروز، یکشنبه 31 اردیبهشت برگزار شد.

تین نیوز

جلسه هم اندیشی و ارزیابی خدمات، تجهیزات و ایمنی قطارهای شرکت رجا با حضور محسن یاوری، سرپرست معاونت اجرایی و مدیران مرتبط در شرکت رجا و راهبری ها برگزار شد که در ابتدا مدیرکل اعزام و خدمات راهبری همچنین معاون ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات رجا در خصوص نتایج بررسی نقاط قوت شرکت های راهبری و چگونگی حرکت به سمت بهبود توضیحاتی ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در ادامه این جلسه نماینده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) براساس نتیجه عملکرد در فعالیت ها، امتیاز ارزیابی حوزه های راهبری، حوزه فنی و امتیاز نهایی شرکت رجا گزارشی ارائه کرد.

همچنین یاوری، سرپرست معاونت اجرایی نیز ضمن تشکر از زحمات و خدمات شرکت های راهبری در ایام پیک نوروزی، با ابراز خوشحالی از عقد قرارداد جدید گفت: سابقه ی زیاد و آشنایی شرکت های راهبری به همه ی زیر و بم های امور راهبری قطارها و آگاهی از وضعیت فعلی رجا، از ویژگی های خوب در قرارداد جدید است.

وی با اشاره به اینکه از دیگر ویژگی های خوب قرارداد جدید، واگذاری امور فنی قطارها به خود راهبرها است اظهار داشت: تابلوی رجا راهبران هستند و اگر این تابلو مثبت باشد برای رجا هم مثبت است و اگر این تابلو منفی باشد بدون شک برای رجا هم منفی خواهد بود و براین اساس وظایف شرکت های راهبری سنگین شده است و باید شرکت ها دقت کافی در انجام امور قطارها داشته باشند تا خدمات با کیفیت عالی ارائه و رضایت مشتری جلب شود.

سرپرست معاونت اجرایی با اشاره به اینکه دیگر مثل گذشته نیست و امروز حق انتخاب مسافر بیشتر شده و اصلاً مجبور نیست وضعیت بد قطارها را تحمل کند خاطرنشان کرد: اگر همت نکنید و خدمات شما مناسب نباشد و به واسطه ی آن نارضایتی بوجود بیاید طبیعتاً هم رجا و هم شرکت های راهبری ضرر خواهند کرد، زیرا دیگر مسافر آگاه است و به تمام جزئیات و مشکلات خدمات دهی دقت می کند و در صورت کمبود و کاستی، هزینه ی خسارت خود را مطالبه می کند.

وی با اشاره به افزایش سرمایه رجا گفت: خوشبختانه با تلاش های مدیران ارشد شرکت و توجه و عنایت دولت، با رایزنی های صورت گرفته توسط وزیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی حداقل یک ردیف بودجه برای قطارهای حومه ای تخصیص یافته است که با این اتفاقات خوب وضعیت رجا رو به بهبود خواهد بود.

یاوری افزود: مذاکرات نهایی یکصد دستگاه واگن انجام شده و بزودی شاهد ورود این واگن ها به ناوگان ریلی رجا خواهیم بود و تا یکی دو ماه آینده، 8 دستگاه واگن پلورسبز و پارسی نیز به ناوگان رجا اضافه خواهد شد.

سرپرست معاونت اجرایی رجا با ابراز خرسندی از ورود هلدینگ گردشگری تأمین به موضوعات رجا و توجه و عنایت ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اصرار ایشان بر کمک به رجا اظهار کرد: امیدواریم روزی برسد که صنعت ریلی رونق بیشتری پیدا کند و با تلاش مجموعه ی رجا، شرکا و عرصه ی ریلی؛ شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون صنعت ریلی و خدمات دهی باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.