| کد خبر: 129148 |

ایستگاه راه آهن فیروزان طی روزهای آینده به بهره برداری می‌رسد

تین نیوز

 معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: ایستگاه راه آهن فیروزان طی چند روز آینده به بهره برداری می‌رسد.

 

به گزارش مهر مجتبی نیک کردار،  در خصوص پروژه راه آهن غرب اظهار داشت: در حال حاضر ۲۶ سال از شروع مطالعات و اجرای راه آهن می‌گذرد و مردم حق دارند از طولانی شدن این پروژه گله‌مند باشند.

 

وی با بیان اینکه ۶۰۰ کیلومتر راه آهن خواهیم داشت، افزود: این پروژه کرمانشاه را به راه آهن سراسری وصل می کند و از طریق مرز خسروی بعنوان مرز مهم بین جمهوری اسلامی ایران و عراق، به راه آهن عراق و سوریه و دریای مدیترانه وصل خواهیم شد.

 

نیک کردار بیان کرد: پروژه فعلی تنها قطعه باقیمانده راه آهن غرب آسیا به شرق آسیا است و دولت توجه جدی برای به سرانجام رسیدن این پروژه دارد و راه آهن کرمانشاه در اولویت اتمام است.

 

وی بیان کرد: سال گذشته ۱۴۸ میلیارد تومان اعتبار داشتیم دولت ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز اضافه کرد و ظرف روزهای آینده ایستگاه فیروزان افتتاح می شود.

 

نیک کردار افزود: بهره بردار این پروژه، شرکت راه آهن غرب است و برای بهره برداری نیز استخدامی خواهند داشت و مردم منتظر آگهی استخدام راه آهن باشند.

 

وی با اشاره به طولانی بودن اتمام پروژه های ملی گفت: طبق آمار سازمان برنامه و بودجه زمانی که برای اتمام پروژه های ملی لحاظ شده بیش از ۱۲ سال است اما اگر اعتبار باشد پروژه های بزرگ ۳ تا ۴ ساله تمام می شوند.

 

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه بیان کرد: همه ما می دانستیم که احتمال افتتاح راه آهن در تاریخ ۳۱ فروردین خیلی ضعیف است اما استاندار وعده دادند که تحرکی ایجاد شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.