| کد خبر: 126545 |

◄ هشتمین شماره ماهنامه درون پروازی قشم منتشر شد

تین‌نیوز| هشتیمن شماره ماهنامه درون پروازی شرکت هواپیمایی قشم ویژه فروردین‌ماه 96 منتشر شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در این شماره از ماهنامه؛ قشم‌ایر در گفت وگو با قائم مقام سازمان هواپیمایی کشوری پرداخته است.

آرش خدایی در این گفت‌وگو با بیان اینکه هوانوردی ایران را نمی‌توان بدون ملاحظه با الگوهای کشورهای دیگر به علت محدودیت‌هایی که در سال‌های اخیر داشته‌ایم مقایسه کرد، گفت: تحریم به خودی خود نمی‌تواند یک دیوار بزرگ برای رسیدن به موفقیت باشد، به بیانی دیگر تحریم زمان و هزینه رسیدن به موفقیت را افزایش داد اما با این وجود ما به خوبی توانستیم از سد تحریم‌ها عبور کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در سال‌های اخیر، شرکت‌های هواپیمایی بسیاری توانستند از سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز فعالیت بگیرند اما در چشم‌انداز و استراتژی آنها تفاوت ملموسی دیده نمی‌شود. همه این ایرلاین‌ها در یک بازار مشخص و با یک نوع هواپیمای مشخص فعالیت می‌کند، حال سازمان هواپیمایی کشوری برای آینده حضور شرکت‌های جدید، ایده خاص و متفاوتی را دنبال می‌کند؟ خاطرنشان کرد: این مسئله ناشی از سه عامل مهم بوده است، نخست محدود بودن دسترسی به انواع هواپیماها، دوم آزاد نبودن نرخ بلیط هواپیما و سوم آزاد نبودن شبکه پروازی؛ در زمانی که این سه عامل در هوانوردی ما مطرح باشد جایی برای حضور تفاوت ایجاد نمی‌شود.

وی در همین رابطه افزود: سازمان هواپیمایی کشوی با آزادسازی نرخ و شبکه پروازی، فضا را برای ایجاد تفاوت میان ایرلاین‌ها فراهم کرد در همین راستا شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند براساس خدمات خود و ارائه خدمات، نرخ بلیط خود را تعیین کنند و از طرف دیگر می‌توانند به هر مقصد داخلی پرواز کنند.

قائم مقام سازمان هواپیمایی کشوری با افزودن این مطلب که تا پیش از این آزادسازی‌ مدل کسب‌وکار شرکت‌های محدود و مشخص بود اما با آزاد سازی، ایرلاین‌ها برای رشد خود نیازمند خلاقیت و ساخت اسلوب‌های جدید کسب و کار هستند و تا زمانی که شرکت‌های هواپیمایی کیفیت ارائه خدمات و مدل کسب‌وکار مناسبی نداشته باشند با آسیب‌های جدی مواجه خواهند شد.

در این شماره از ماهنامه اخبار کوتاه قشم‌ایر، علت صندلی‌های خالی در هواپیما چیست؟، شلوغ‌ترین شهرهای ایران در ایام نوروز، کم هزینه‌ترین شهرهای ایران در نوروز، در نوروز با موبایل عکس بهتری بگیریم ... مطالب جالب و خواندی هستند که مسافران درون پروازی قشم می‌تواند آن را مطالعه کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.