| کد خبر: 169353 |

◄ استقبال از ورود سازمان راهداری به اختلافات رانندگان با شرکت‌ها + تصاویر

به‌دنبال تصمیم سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای ورود به اختلافات رانندگان با شرکت‌های حمل‌ونقلی، در دو هفته اخیر چندین شرکت حمل‌ونقلی متخلف تعطیل شده‌اند که این موضوع موجب افزایش رضایت‌مندی رانندگان و کامیونداران از عملکرد این سازمان شده است.

تین نیوز

به‌دنبال تصمیم سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای ورود به اختلافات رانندگان با شرکت‌های حمل‌ونقلی، در دو هفته اخیر چندین شرکت حمل‌ونقلی متخلف تعطیل شده‌اند که این موضوع موجب افزایش رضایت‌مندی رانندگان و کامیونداران از عملکرد این سازمان شده است.

به گزارش تین‌نیوز،  به‌تازگی فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا تصاویری در شبکه‌های اجتماعی، منتشر کرده‌اند که حکایت از تعطیلی چند شرکت حمل‌ونقلی متخلف دارد.

انتشار این تصاویر که با استقبال فعالان این بخش مواجه شده، اعتماد بیشتر رانندگان و کامیونداران به مسئولان دولتی برای پیگیری مشکلات این صنف که موجب تجمعات صنفی خردادماه شده بود را در پی داشته است.

شرکت‌هایی که نام آنها در هفته گذشته، به عنوان شرکت‌های متخلف  تعطیل شده، ذکر شده است عبارتند از: پیام صداقت، گسترش شاهد، آبادان، کارن ترابر، بی‌نظیر سیر خلیج‌فارس، پیشگاه ترابر، شباهنگ بهار.

پیش از این نیز اسامی چند شرکت متخلف تعطیل شده در فضای مجازی منتشر شده بود که در تین‌نیوز منعکس شد. 

این اقدامات تنبیهی در حالی صورت گرفته است که روز چهارشنبه گذشته (13 تیر) نیز، هیئت ویژه نظارت و بازرسی بر عملکرد شرکت‌های حمل‌و‌نقلی و رانندگان متخلف به ریاست معاون سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کشور برای بررسی مشکلات و گزارش‌های مردمی در استان هرمزگان تشکیل شد.

به گزارش تین‌نیوز، هفته گذشته نیز «عباسعلی بنی‌اسدی» معاون حقوقی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در یک نشست خبری گفته بود: در مواردی که تضییع حقوق راننده محرز شود جریمه500 هزار تومانی را اعمال خواهیم کرد و و اگر این تخلف بیش از 3 سه بار رخ دهد؛ شرکت حمل‌ونقلی را تعطیل خواهیم کرد.

وی توضیح داد: در صورتی که حق کمیسیون اضافه‌ای از راننده گرفته شده باشد یا کرایه در مقصد به راننده پرداخت نشده باشد، شرکت حمل‌ونقلی برای بار اول تا سوم بین یک تا پنج میلیون ریال جریمه خواهد شد.

photo_2018-07-07_12-31-14

 

photo_2018-07-07_09-31-00

photo_2018-07-07_09-29-41

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • جعفرپور 0 0

    باسلام خدمت همه عزیزان راننده تریلر کمرشکن بوژی وسایر همکا ران با این همه تخصص ومهارت فنی با یک کارگر ساده معمولی یکسان دیده میشوند کاری که حتی تحصیل کرده های فنی دانشگاهی قادر به انجام ان نیستن .