| کد خبر: 167017 |

◄ استقبال فعالان حمل‌ونقل جاده‌ای از نشست هم‌اندیشی با وزیر راه

نشست وزیر راه و شهرسازی با نمایندگان رانندگان و کامیونداران و برخی اعضای تشکل‌های صنفی که روز گذشته برگزار شد، بارتاب مثبتی در بین فعالان این صنف داشت.

تین نیوز

نشست وزیر راه و شهرسازی با نمایندگان رانندگان و کامیونداران و برخی اعضای تشکل‌های صنفی که روز گذشته برگزار شد، بارتاب مثبتی در بین فعالان این صنف داشت.

به گزارش تین‌نیوز، بر اساس خبرها و تصاویری که امروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، نشست روز گذشته نمایندگان رانندگان و کامیونداران و برخی اعضای تشکل‌های صنفی جاده‌ای که با هدف پیگیری و رفع مشکلات فعالان این صنف برگزار شد، مورد استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی و فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای قرار گرفته است.

photo_2018-05-27_10-30-11

آن‌چنان که در خبرهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی آمده است در این نشست مسئولان وزارت راه و نمایندگان تشکل‌های صنفی جاده‌ای به بررسی مشکلات و مطالبات فعالان این صنف پرداخته‌اند.

11

در این نشست احمد کریمی دبیر کانون کامیونداران کشور، غلامرضا خادمی‌زاده رئیس هیئت‌مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور، عبدالله خانعلی از انجمن رانندگان کامیون‌های یخچال‌دار استان تهران، سید دلاور موسوی نماینده رانندگان و کامیونداران، رضا تیموری از انجمن صنفی کامیونداران حمل‌ونقل بین‌المللی خراسان رضوی و باباویسی از دیگر فعالان صنفی گزارشی از مشکلات و مطالبات فعالان این صنف ارایه کردند.

photo_2018-05-27_10-35-19

از نتایج این نشست، تشکیل کمیته‌ای با همفکری نمایندگان انجمن‌های صنفی برای بررسی مشکلات موجود و ارایه گزارش به شخص وزیر راه و شهرسازی بوده است.

همچنین مقرر شده است طرح محاسبه کرایه بر حسب تن-کیلومتر ظرف 10 روز توسط یک تیم کارشناسی متشکل از رانندگان و کامیونداران به این کمیته ارایه شود و پس از بررسی کارشناسی و تصویب در شورای عالی ترابری، در کشور اجرایی شود. 

fb3a97355b52967680d8a

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.