| کد خبر: 165035 |

یک کامیون‌دار باسابقه:

◄ تعیین ارز بین راهی برای رانندگان ترازیت ضروری است

اکنون تعداد زیادی از همکاران ما بار صادراتی زده‌اند اما به دلیل اینکه نتوانسته‌اند هیچ ارزی داشته باشند پشت مرز مانده‌اند.

تین نیوز

یک کامیون‌دار با سابقه که سال‌های طولانی است در مسیرهای اروپایی فعال است گفت:اگر هزینه‌های ارزی رانندگان از طرف دولت تأمین نشود این صنف کاملاً نابود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز یکی از رانندگان کامیون ترانزیت در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز با تأکید بر ضرورت تعیین ارز بین‌راهی برای رانندگانی که بارهای صادراتی جابجا می‌کنند از وضعیت فعلی حمل‌ونقل گلایه کرد.

وی دراین‌باره گفت: با وضعیتی که برای ارز پیش‌آمده است اگر هزینه‌های ارزی رانندگان از طرف دولت تأمین نشود این صنف کاملاً نابود خواهد شد اتفاقی که البته در کل برای حمل‌ونقل ایران در حال وقوع است و از نظر ما که سال‌های طولانی است در این حرفه هستیم اکنون در دوران مرگ صنعت حمل‌ونقل به سر می‌بریم.

این راننده باسابقه با توضیح اینکه اکنون سفارتخانه‌ها به‌سختی به رانندگان ویزای شینگن می‌دهند و معدود رانندگان ایرانی موفق به اخذ ویزای شینگن می‌شوند ادامه داد: از طرفی پرداخت هزینه‌ها در بسیاری از کشورهای اروپایی با کارت‌ بانکی انجام می‌شود که متأسفانه راننده ایرانی کارتی ندارد که بخواهد با آن پرداختی انجام دهد.

وی در ترسیم این فضا ادامه داد: رانندگان ایرانی بالاجبار پول بیشتری به راننده‌های اکثراً ترکیه‌ای پرداخت می‌کنند تا آن‌ها به‌جایشان کارت بکشند و در این شرایط این سؤال پیش می‌آید که کدام ایرانی می‌تواند کارت‌ بانکی بین‌المللی بگیرد که راننده دومی آن باشد؟

این راننده باسابقه ترانزیت ادامه داد: اکنون تعداد زیادی از همکاران ما بار صادراتی زده‌اند اما به دلیل اینکه نتوانسته‌اند هیچ ارزی داشته باشند پشت مرز مانده‌اند.

وی با گلایه از اینکه متأسفانه گوش شنوایی برای حل مشکلات بخش حمل‌ونقل وجود ندارد، ادامه داد: بخش حمل‌ونقل به توجه ویژه مسئولان نیازمند است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.