| کد خبر: 163928 |

◄ استقبال سرد مسافران نوروزی از سفر با اتوبوس + تصاویر

در چند روز اخیر فعالان بخش ناوگان مسافری جاده‌ای تصاویری از صورت وضعیت مسافران خود در تعطیلات نوروز را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته‌اند که حکایت از تردد تقریبا خالی آنان در بعضی روزها و برخی مسیرها در طی تعطیلات نوروز دارد.

تین نیوز

تعطیلات نوروز امسال در حالی به پایان رسید که بخش حمل‌ونقل عمومی مسافری جاده‌ای وضعیت اقتصادی پرباری را سپری نکرد و حتی تعطیلات نوروز هم نتوانست رونقی نصیب این بخش کند.

به گزارش تین‌نیوز، در چند روز اخیر فعالان بخش ناوگان مسافری جاده‌ای تصاویری از صورت وضعیت مسافران خود در تعطیلات نوروز را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته‌اند که حکایت از تردد تقریبا خالی آنان در بعضی روزها و برخی مسیرها در طی تعطیلات نوروز دارد. در این صورت وضعیت‌ها که به عنوان نمونه منتشر شده، تعداد مسافران از مشهد به یزد در روز 12 فروردین 19 نفر، مسافران یزد به مشهد در همین روز  در یک مورد 8 و در صورت وضعیت دیگری 10 نفر ، تهران به کرمانشاه در همین روز 8 نفر و تهران به تبریز در تاریخ 11 فروردین 15 نفر بوده است. 

این در حالی است که از مدت‌ها پیش از سوی فعالان این بخش در زمینه مشکلات و وضعیت بد اقتصادی که به دلایل گوناگون بر این صف حاکم شده و این صنف را به سمت ورشکستگی پیش می‌برد هشدارهایی داده شده بود. همچنین کارشناسان حمل‌ونقل نیز در یک‌سال گذشته نسبت به افزایش میزان خودرو محوری در کشور هشدار داده بودند.

تصاویر برخی از صورت وضعیت‌های منتشر شده در فضای مجازی: 

photo_2018-04-04_11-23-34

photo_2018-04-04_11-23-26

 

photo_2018-04-04_11-23-20

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.