| کد خبر: 159049 |

در نامه‌ای به رئیس پایانه بندر امام خمینی صورت گرفت:

◄ اعتراض به رفتار برخی تانکرداران عراقی در دفع زباله‌های سوختی

جمعی از کامیونداران در نامه‌ای به رئیس پایانه بندر امام خمینی به رفتار برخی تانکرداران عراقی در دفع زباله‌های سوختی و ایجاد مشکلات زیست محیطی در مجاورت این پایانه اعتراض کردند.

تین نیوز

جمعی از کامیونداران در نامه‌ای به رئیس پایانه بندر امام خمینی به رفتار برخی تانکرداران عراقی در دفع زباله‌های سوختی و ایجاد مشکلات زیست محیطی در مجاورت این پایانه اعتراض کردند.

به گزارش تین‌نیوز، در نامه‌ای که در کانال تلگرامی «مجله کامیون ایرانی» خطاب به رئیس پایانه بندر امام، رئیس انجمن صنفی رانندگان بندر امام،  رئیس انجمن شرکت‌های بندر امام و مدیران و  کارکنان و حراست این بندر منتشر شده، آمده است: شما که هر روز وقتی به پایانه بندر امام تشریف می‌آورید با این صحنه مواجه می‌شوید اما دریغ از توجه. شما که اگر ماشینی دو قطره گازوئیل یا روغن در محوط پایانه بریزد با جریمه 20 هزار تومانی مواجه می‌شود اما چشم خود را بر این که محوطه درب پایانه و بیرون پایانه که متعلق به پایانه و رانندگان ایران زمین است و به منجلاب تانکرهای عراقی تبدیل شده، بسته‌اید. چطور است به‌جای این‌که محوط بیرون پایانه را به پارک و فضای سبز تبدیل کنید به بیرون پایانه مراجعه و ببینید چطور تانکرهای عراقی محوطه درب پایانه را به فاضلاب مواد سوختی تبدیل کرده‌اند و بوی تعفن آن را نمی‌توان حتی برای چند دقیقه تحمل کرد. ما که از شما فضای سبز نخواستم اما حداقل نگذارید درب پایانه به منجلاب تانکرهای عراقی تبدیل شود. جای تاسف است برای تمام مسئولانی که از آنجا رد می‌شوند اما هیچ حرکتی انجام نمی‌دهند و تانکرها توانسته‌اند درب پایانه را به منجلاب زیست محیطی تبدیل کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.