| کد خبر: 157939 |

◄ سواستفاده باربری‌ها از گروه‌های اعلان بار جاده‌ای در تلگرام

یکی دیگر از مشکلات اعلان بار مجازی و دریافت بار از طریق فضای مجازی، وصول کرایه حمل بار پس از تخلیه آن است و بسیار مشاهده شده است که همکاران پس از تخلیه باری که از فضای مجازی گرفته‌اند نتوانسته‌اند کسی را پیدا کنند تا کرایه‌شان را وصول کنند.

تین نیوز

یک فعال بخش ناوگان باری جاده‌ای گفت: اعلان بار مجازی در صورتی به نتیجه مطلوب می‌رسد که اولاً کرایه برحسب تن بر کیلومتر باشد و  ثانیاً کمیسیون پرداختی برای حمل کالای داخل استانی ۶ درصد و برای برون استانی 9 درصد باشد.

به گزارش تین‌نیوز، یوسف منتظری این مطلب را در گروه تلگرامی «علم‌وعمل کامیونداران» نوشت و افزود: بر این اساس اعلان بار به صورت مجازی در این زمان و در این مکان با شرایط فعلی بدون زیرساخت‌های لازم غیر قابل اجراست و در صورت اجرا مضراتش بیشتر از منافعش است.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات اعلان بار مجازی و دریافت بار از طریق فضای مجازی، وصول کرایه حمل بار پس از تخلیه آن است و بسیار مشاهده شده است که همکاران پس از تخلیه باری که از فضای مجازی گرفته‌اند نتوانسته‌اند کسی را پیدا کنند تا کرایه‌شان را وصول کنند.  

این فعال بخش حمل بار جاده‌ای با انتقاد از گروه‌هایی که در شبکه‌های مجازی و از جمله تلگرام اقدام به اعلان بار می‌کنند، گفت: به جز تعداد محدودی از این گروه‌ها بقیه مورد سوءاستفاده باربری‌ها قرار گرفته است.

منتظری با بیان این‌که بزرگترین مشکل راننده همین گروه‌های اعلان بار مجازی است، افزود: وقتی یک بار در چندین گروه اعلام می‌شود سیل راننده به طرف بار اعلام شده سرازیر و همین موضوع باعث شکسته شدن نرخ می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.