| کد خبر: 141000 |

رئیس هیات مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها اعلام کرد:

◄ برگزاری دوسالانه رانندگان برتر ایمنی راه‌ها در سال ۹۷

محمد بخارایی رئیس هیات مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها در گفتگو با خبرنگار تین نیوز اعلام کرد: هفتم اردی بهشت 97 دومین دوسالانه رانندگان حرفه‌ای برتر ایمنی برگزار می‌شود.

تین نیوز

 محمد بخارایی رئیس هیات مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها در گفتگو با خبرنگار تین نیوز اعلام کرد: هفتم اردیبهشت 97 دومین دوسالانه رانندگان حرفه‌ای برتر ایمنی برگزار می‌شود.

‌رئیس هیات مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها با اشاره به نحوه شناسایی و ارزیابی رانندگان برتر گفت: در این دوره از هر استان 10 نفر راننده برتر که دارای شاخصه‌ها و ویژگی‌های موردنظر باشند به انجمن معرفی می‌شوند که جمعاً 310 راننده درهیات داوری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و درنهایت 10 نفر به‌عنوان راننده برتر معرفی می‌شوند.

بخارایی ادامه داد: آیین‌نامه دومین دوسالانه رانندگان حرفه‌ای برتر ایمنی در روزهای گذشته تهیه و به استان‌های، دستگاه‌های ذی‌ربط و انجمن‌های صنفی ابلاغ شده است. این نهادها تا آذرماه 95 فرصت دارند رانندگان برتر را معرفی نمایند.

وی افزود: استان تهران و اصفهان به‌عنوان استان‌های پیشرو در اجرای این طرح معرفی شدند. در حال حاضر ستادهای اجرایی در استان‌ها تشکیل شده و فعال هستند. فراخوان اجرای دوسالانه از رسانه‌های عمومی هم در اختیار مردم قرارگرفته است.

بخارایی با اشاره به اینکه انتخابات در روز 26 آذر برگزار می‌شود بیان کرد: ناوگان عمومی دو میلیون راننده دارد که هرکدام 10 ساعت در روز رانندگی می‌کنند. این رانندگان حرفه‌ای 50 درصد تردد در جاده‌های کشور را انجام می‌دهند.

وی درباره فرایند داوری دوسالانه افزود: داوران بر اساس آیین‌نامه‌های که توسط هیات مدیره تدوین شده است به انتخاب می‌پردازند. ما می‌خواهیم رانندگانی که کمتر خطر می‌کنند به‌عنوان رانندگان حرفه‌ای در صنف خود به‌عنوان الگو معرفی شوند.

رئیس هیات مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها درباره برگزاری این جشنواره در دوره اول گفت: در اولین دوره دوسالانه هزار و 500 راننده به شیوه خوداظهاری و یا نمایندگان انجمن و دستگاه‌های اجرایی دیگر در این جشنواره شرکت کردند که درنهایت 40 نفر انتخاب شدند و 30 نفر تندیس بلورین دریافت کردند و به 10 نفر برتر تندیس زرین و جوایز نقدی اهدا شد. در این دوره هم از 310 نفر تندیس بلورین و به 10 نفر تندیس زرین به همراه جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.