| کد خبر: 165046 |

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران خبر داد:

◄ حضور 16 هزار تاکسی سرویس مدارس در سال تحصیلی جاری

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مراسم سالانه تقدیر از رانندگان برگزیده تاکسی شاغل در شرکت خصوصی پانیذتاکسی‌مهر، از تحت پوشش و نظارت قراردادن 16 هزار سرویس مدرسه از سوی سازمان تاکسیرانی خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مراسم سالانه تقدیر از رانندگان برگزیده تاکسی شاغل در شرکت خصوصی پانیذتاکسی‌مهر، از تحت پوشش و نظارت قراردادن 16 هزار سرویس مدرسه از سوی سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علیرضا قنادان در این مراسم که جمعی از مسئولان پلیس راهور، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر نیز در آن حضور داشتند با اشاره به این نکته که خانواده تاکسیرانی تهران باید به سهم خود در ارائه خدمات در حوزه حمل‌ونقل عمومی به خود ببالد، گفت: یکی از مباحث سرویس مدارس و اعتماد مردم به تاکسیرانی است که خوشبختانه سال به سال پررنگ‌تر از قبل می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی در سال تحصیلی جاری، سازماندهی و نظارت بر 16 هزار خودرو سرویس مدارس را بر عهده داشت که براساس تفکیک وظایف که در سرویس مدارس انجام شده نظارت بر ناوگان سرویس مدارس در حال حاضر برعهده سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران است.

قنادان گفت: بخشی از این خدمات سرویس مدارس تاکسی است که بالغ بر 6 هزار تاکسی را شامل می‌شود و بخشی از اینها در قالب ساماندهی خودروهایی هستند که خودرو شخصی هستند که در قالب دستورالعملی که تدوین شده که جمع‌آوری اطلاعات آنها و اطمینان از سلامت جسمی و اجتماعی آنها از سوی بخش خصوصی همکار با سازمان تاکسیرانی  انجام می‌گیرد.

به گفته وی، فعالیت در بخش سرویس مدارس بسیار بزرگ است و جا دارد تا هرچه بیشتر به آن پرداخته شود، در شورای شهر و زیر مجموعه کمیته حمل‌ونقل شورا نیز برنامه‌ای در حال اجرا است که امیدوار هستیم تا علاوه بر سازماندهی بهتر موفق شویم به این سمت حرکت کنیم که اگر ناوگان تاکسیرانی به سوئی گام برمی‌دارد که به صورت کامل‌تری خدمات ارائه کند، حمایت بیشتری را نیز از سوی مسئولان دریافت کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت ونظارت بر تاکسیرانی شهر تهران خاطر نشان کرد: براساس آمار غیر رسمی که در اختیار داریم، شاید درحدود 5 هزار خودرو نیز وجود دارند که علیرغم ارائه سرویس مدارس تحت نظارت تاکسیرانی نیستند و لذا این الزام وجود دارد که به دلیل اهمیت سرویس مدارس این تعداد خودرو نیز تحت نظارت سازمان تاکسیرانی قرار بگیرند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.