| کد خبر: 164957 |

◄ دلیل دریافت شارژ ماهانه از رانندگان تاکسی «استقلال»

راننده های خط 15 زیر نظر تاکسیرانی شارژ پرداخت می‌کنند.

تین نیوز

باشگاه شهروندخبرنگار: یک راننده مشغول به کار در شرکت تاکسیرانی «استقلال»، درباره مشکلات موجود در حوزه کاری خود توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، داود باپیران با اشاره موضوع شارژ ماهانه تاکسیرانان این شرکت اظهار کرد: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی طی اطلاعیه‌ای دریافت شارژ را از دی‌ماه سال گذشته ممنوع اعلام کرد، اما این شرکت همچنان به دریافت شارژ ماهانه از رانندگان ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: شرکت «استقلال» صدور کارنامه را منوط به پرداخت تمامی وجه شارژ کرده است.

در تماسی که با شرکت تاکسیرانی استقلال برقرار شد، مدیر مالی این شرکت توضیحاتی پیرامون این موضوع ارائه کرد.

 عبدی در توضیح دلیل دریافت حق شارژ ماهانه از سوی این شرکت گفت: از دی‌ماه سال گذشته که سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد پرداخت شارژ غیرقانونی است با تأکید مدیر شرکت، هیچ هزینه‌ای با عنوان حق شارژ از راننده‌ها دریافت نشده است.

عبدی در ادامه سخنان خود افزود: رانندگان تاکسی این شرکت طی قراردادی که با «کارپینو» منعقدشده ملزم هستند تا سرویس موردنیاز شرکت «استقلال» را تأمین کنند، براساس قانون تمامی رانندگان تاکسی تلفنی ملزم به همکاری با کارپینو هستند.

وی تصریح کرد: راننده‌های تحت پوشش این شرکت به دلیل پایین بودن نرخ کرایه کارپینو حاضر به همکاری در این زمینه نیستند و طی درخواست مکتوب خواستار فعالیت با عنوان «در اختیار» هستند و لذا از عمل به تعهد و حضور در سرویس‌هایی که قانون برای آن‌ها تعیین کرده است خودداری می‌کنند و حاضر به پرداخت شارژ بیش‌تر از مصوب قبلی هستند.

 عبدی با اشاره به مشکلات رانندگان درباره همکاری با کارپینو اعلام کرد: از مهم‌ترین مشکلاتی که رانندگان تاکسی با شرکت کارپینو دارند کار با تلفن و نداشتن تخصص درزمینهٔ فن‌آوری نوین است که ناگزیر از حرکت به سمت آن هستیم.

به گفته عبدی، مدیرعامل شرکت تاکسیرانی استقلال طی مکاتباتی با سازمان تاکسیرانی اعلام کرده که برخی رانندگان از ارائه سرویس در بخش تاکسی‌تلفنی خودداری می‌کنند و  تمایلی به همکاری در این بخش از آن‌ها دیده نمی‌شود که تاکنون پاسخی دراین‌باره دریافت نشده است.

مدیر مالی شرکت تاکسیرانی استقلال با اشاره به این نکته که براساس قوانین سازمان تاکسیرانی، راننده‌هایی که با کارپینو همکاری نمی‌کنند باید شارژ به روال قبل پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: دو خط تاکسیرانی در منطقه 15 برچیده شده و به‌اجبار سازمان تاکسیرانی، تاکسی‌های آن‌ها به رانندگان خطی بدل شدند راننده‌های خط بروجردی در جنوب تهران تنها راننده‌هایی هستند که به دلیل سطح سواد پایین نمی‌توانند از خط 15 خارج شوند و با نظارت سازمان تاکسیرانی شارژ 40 هزارتومانی باید پرداخت کنند که گریزی از آن نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شاهی 0 0

    آخه کارپینو هم شد اپ؟
    اونوقتی که اسنپ اومد سراغ تاکسیرانی،چرا تاکسیرانی قبول نکرد که الان تاوان ندونم کاری مسئولان راننده باید بده؟راننده ای که درامدش به یک چهارم رسیده؟چرا دست همه در جیب و سفره تاکسیران است؟از مسافربر شخصی تا اپهای اینترنتی.نابود شدیم به خدا