| کد خبر: 156351 |

فعالیت شرکت‌های تاکسی آنلاین فاقد مجوز در کرمانشاه غیر قانونی است

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه، فعالیت شرکت‌های تاکسی آنلاین فاقد مجوز در کرمانشاه را غیر قانونی دانست و گفت: تاکسیرانی در خصوص حوادثی که در این شرکت‌ها اتفاق بیفتد پاسخگو نخواهد بود.

تین نیوز

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه، فعالیت شرکت‌های تاکسی آنلاین فاقد مجوز در کرمانشاه را غیر قانونی دانست و گفت: تاکسیرانی در خصوص حوادثی که در این شرکت‌ها اتفاق بیفتد پاسخگو نخواهد بود.

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تأکید بر غیرقانونی بودن فعالیت‌ شرکت‌های فعال فضای مجازی (تاکسی آنلاین) فاقد مجوز گفت: به استناد ماده ۹ قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت و ماده ۳۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، مسئولیت حمل و نقل درشهر و حومه آن برعهده شهرداری است.

وی افزود: با توجه به مفاد قانونی پیش گفته، هرگونه فعالیتی در بخش حمل و نقل عمومی (سنتی و اینترنتی) در محدوده شهر و حومه آن مستلزم اخذ مجوز از شهرداری محل فعالیت بوده و ارائه خدمات توسط شرکت های فاقد مجوز امکانپذیر نیست.

این مسئول با بیان اینکه شرکت‌های فاقد مجوز امنیت روانی و اجتماعی شهروندان را به خطر می‌اندازند، تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی در خصوص هر گونه حادثه‌ای که در شرکت‌های تاکسی آنلاین اتفاق بیفتد، پاسخگو نخواهد بود.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به اینکه سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه مراتب فعالیت شرکت‌های تاکسی آنلاین را به مراجع ذیصلاح اعلام کرده است،   یادآور شد: لایحه ساماندهی فعالین این بخش در قالب شرکتهای تعاونی یا خصوصی به شورای اسلامی شهر کرمانشاه ارسال شده  و درصورت تصویب آن، اجرا و نسبت به ساماندهی تاکسی های آنلاین اقدام خواهد شد.


 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.