| کد خبر: 155823 |

مدیرعامل جدید تاکسیرانی عنوان کرد

◄ رویکرد تازه تاکسیرانی در بهره‌گیری از مدل‌های جهانی

مراسم تودیع و معارفه سرپرست و مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران برگزار شد.

تین نیوز

 مدیرعامل جدید تاکسیرانی با اشاره به هماهنگی با معاون حمل ونقل شهردار به منظور پیشبرد اهداف این سازمان، گفت: مهم ترین محورهایی که به آن خواهیم پرداخت، ورود فناوری به تاکسیرانی و بهره گیری از مدل های جهانی در بخش تاکسیرانی خواهند بود.

علیرضا قنادان در گفت وگو با تین نیوز، تصریح کرد: مدرن سازی با ورود فناوری روز تاکسیرانی به این بخش یکی از اساسی ترین اقداماتی است که با هماهنگی معاونت حمل ونقل شهرداری در پی آن هستیم.

وی با اشاره به این نکته که ورود ناوگان پاک به حوزه تاکسیرانی در تهران به دلیل الودگی بیش از حد هوا ضروری است، گفت: حضور تاکسی های پاک در تهران باید توسعه پیدا کند.

قنادان تغییر رویکرد از تاکسیرانی سنتی به مدرن را یکی دیگر از موارد مهمی دانست که قرار است به تدریج صورت بگیرد، افزود: از این پس با نگاه تخصصی به گزینش رانندگان تاکسی اقدام خواهد شد و رفاه و اقتصاد تاکسیران ها قطعا در صدر کارها قرار می گیرد.

به گفته وی، نمی توان انتظار داشت کسانی که خود دچار مشکلات اقتصادی و رفاهی هستند، بتوانند خدمت رسانی خوبی به مسافران داشته باشند، مردم ما حداقل روزی دوبار از تاکسی استفاده می کنند که در آن هم، نیازمند آرامش هستند.

مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی با تاکید بر این نکته که وقتی گفته می شود با جدیت دنبال ارتقاء جایگاه تاکسیران هستیم به این معنا نیست که کرایه افزایش یافته و یا انحصار را بر این بخش حاکم می کنیم، یادآور شد: در این راه به دنبال دستیابی به مدل های جهانی و به روز رسانی سیستم تاکسیرانی هستیم.

قنادان تعامل با ااستارتاپ های حمل ونقلی را یکی دیگر از برنامه های پیش روی سازمان تاکسیرانی عنوان کرد و گفت: شرکت های اینترنتی تاکسیرانی که در شهر فعال هستند از این پس با برنامه ای که در حال تدوین در معاونت حمل ونقل و ترافیک است، به صورت قانونی باید به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی در پایان سخنان خود بر اولویت تاکسی در حمل ونقل مسافر تاکید کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.