| کد خبر: 147734 |

در جلسه شورای شهر کاشمر تصویب شد؛

افزایش 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی در کاشمر

کاشمر-رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر از افزایش 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی در این شهر خبر داد.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر از افزایش 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد خباززاده ظهر چهارشنبه در ششمین جلسه شورای شهر کاشمر، با بیان اینکه پس از تصویب نهایی مصوبه شورای شهر توسط فرمانداری این افزایش قیمت کرایه اعمال خواهد شد اظهار کرد: در حال حاضر 424 تاکسی و 504 خودرو در آژانس‌های سطح شهردر قالب 54 دفترشرکت حمل و نقل فعالیت می کنند.

وی بر لزوم فرهنگسازی برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی تأکید کرد و افزود: به منظور تشویق شهروندان، اتوبوس های درون شهری مربوط به شهرداری و مینی بوس های سطح شهر با افزایش شعاع خدماتی به شهروندان ارائه خدمت می کنند.

رئیس شورای اسلامی کاشمر با بیان اینکه با توجه به درخواست شهرداری کاشمر مبنی بر تخفیف 27 درصدی بدهی های عوارض ساختمان ها به مناسبت هفته دفاع مقدس به مدت یک ماه مورد تصویب قرار گرفت گفت: کسانی که بدهی خود را به صورت نقدی فقط در مهر ماه پرداخت کنند شامل این تخفیف خواهندشد.

وی با اشاره به تصویب افزایش قیمت 50 درصدی اجاره گاش های میدان دام کاشمر تصریح کرد: باتوجه به درخواست شرکت دامداران طرف قرار داد مشارکتی میدان دام شهرداری با افزایش اجاره بها توسط اعضای شورا موافقت گردید.

خباززاده افزود: در همین راستا برای خدمات بهتر به شهروندان در میدان دام به شهرداری اعلام گردید نسبت به جانمایی و احداث میدان دام جدید اقدام کند.

وی با بیان اینکه طبق قانون فقط کمیسیون برنامه، بودجه، عمران وخدمات شهری و کمیسیون حقوقی، فرهنگی، اجتماعی می توانند فعالیت داشته باشند و دیگر کمیسیون ها به صورت کمیته در زیر مجموعه این دوکمیسیون شکل می گیرند گفت: در انتخابات این جلسه از شورا برای هر کمیسیون پنج نفر به عنوان عضو اصلی انتخاب شدند که با برگزاری جلسات در کمیسیون ها مسئول کمیسیون از بین این پنج نفر انتخاب خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی کاشمر تأکید کرد: مصوبات شورای شهر بعد از تأیید فرمانداری و طی مسیر قانونی قابل اجرا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.