| کد خبر: 142524 |

کارپینو با تاکسیرانان رسمی به مشهد رسید

سامانه هوشمند درخواست تاکسی کارپینو که پیش از این در تهران فعالیت می کرد، با کسب مجوزهای لازم ارایه خدمات خود را در مشهد آغاز کرد.

تین نیوز
سامانه هوشمند درخواست تاکسی کارپینو که پیش از این در تهران فعالیت می کرد، با کسب مجوزهای لازم ارایه خدمات خود را در مشهد آغاز کرد.                      

سامانه هوشمند درخواست تاکسی کارپینو با حضور نماینده شورای شهر مشهد و شهردار سابق این شهر، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد، نمایندگان پلیس فتای استان خراسان رضوی، رییس اتحادیه هتلداران مشهد و مدیران برخی از شرکت های تاکسیرانی خصوصی این شهر به صورت رسمی آغاز به کار خود را در شهر مشهد اعلام کرد.

احسان جهانی، مدیرعامل کارپینو در مراسم آغاز به کار این اپلیکیشن درخواست تاکسی در مشهد گفت: کارپینو یک استارت آپ است که با دریافت مجوزهای قانونی از مراکز قانونی ذیصلاح وارد بازار حمل و نقل آنلاین شده است. ما از یک سال و نیم قبل کار خود را برای طراحی برنامه آغاز کردیم و پس از تلاش های متعدد موفق به دریافت مجوزهای مورد نیاز شدیم. پس از دریافت مجوزها بلافاصله در پایان اسفند ۹۶ فعالیت خود را آغاز کردیم. ما می خواهیم با استفاده از تاکسی های رسمی، تأثیر متفاوتی در بازار حمل و نقل درون شهری بگذاریم.

جهانی ادامه داد: با تلاش های انجام شده توانستیم در ماه دوم به اهداف ماه هشتم دست یابیم. این رشد سریع سبب شد تا بتوانیم خدمات خود را سریع تر در شهرهای مختلف راه اندازی کنیم. مشهد به عنوان شهر بزرگ و تأثیر گذار کشور و همچنین به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ برای ارایه سرویس دهی کارپینو انتخاب شد. به همین خاطر مذاکرات خود را با شهرداری و تاکسیرانی شهر مشهد انجام داد و توانستیم در مذاکرات خود به نتیجه برسیم. ما از ماه گذشته برای جذب ناوگان در شهر مشهد اقدام کردیم و از روز ولادت امام رضا سرویس دهی کارپینو در مشهد آغاز شد. این در حالی است که سرویس دهی به مشهد در برنامه ماه هجدهم ما قرار داشت اما به دلیل رشد چشمگیر ما در ماه پنجم به سرانجام رسید.

مدیرعامل کارپینو ارایه خدمات فناورانه در سرویس حمل و نقل شهری، ارتقای جایگاه رانندگان و کسب رضایت مندی مشتریان را از اهداف مهم کارپینو دانست و گفت: یکی از مزیت های ما این است که با تاکسی های رسمی شهری فعالیت می کنیم و با این خودروها وارد بازار شدیم.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.