| کد خبر: 138445 |

۵۰ درصد از اتوبوس‌های اصفهان کولر دارد

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه 50 درصد اتوبوس‌های اصفهان دارای سیستم سرمایشی است، گفت: 137 دستگاه اتوبوس جدید به زودی وارد ناوگان می شود.

تین نیوز

 معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه 50 درصد اتوبوس‌های اصفهان دارای سیستم سرمایشی است، گفت: 137 دستگاه اتوبوس جدید به زودی وارد ناوگان می شود.

سید محمد کاظمی طبا با اشاره به اینکه در حال حاضر نیمی از یک هزار اتوبوس فعال در خطوط اتوبوسرانی شهر اصفهان دارای کولر است، اظهار داشت: 50 درصد اتوبوس‌ها فاقد کولر است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری و با ورودی 137 دستگاه اتوبوس میزان اتوبوس‌های کولردار شر کت اتوبوسرانی اصفهان به 65 درصد افزایش می‌یابد، افزود: البته اتوبوس‌های جدید 15 متری هستند و در خطوط بی آر تی، به کار گیری می‌شود.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان در ادامه با بیان اینکه با ورود اتوبوس‌های جدید به خطوط بی آر تی اتوبوس‌های قبلی که قابلیت استفاده در دیگر خطوط را دارد بین دیگر خطوط تقسیم‌بندی می‌شود، گفت: باید توجه د اشته باشید که اتوبوس‌های کولردار با اولویت خطوطی که تعداد مسافران زیادی دارند تقسیم‌بندی می‌شود و برای مثال خط ناصر خسرو با جابجایی روزانه 120 مسافر در اولویت آخر قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تا 10 روز آینده نیز 30 دستگاه اتوبوس جدید وارد سیستم اتوبوسرانی شهرداری اصفهان می‌شود، گفت: این اتوبوس‌ها در خط 34 و از میدان جمهوری تا ترمینال صفه فعالیت خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.